اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود:

تقویت امنیت و آرامش کشور رهاورد انتخابات میلیونی است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود گفت: امنیت و آرامشی که شهدای دوران جنگ و دفاع مقدس به ملت ایران هدیه دادند، امسال در انتخابات تقویت می‏شود.

تقویت امنیت و آرامش کشور رهاورد انتخابات میلیونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام عباسعلی ترشیزی امروز در دیدار شورای بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با خانواده طلبه شهید قرایی که در منزل شهید در روستای قلعه آقا عبدالله بسطام برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اظهار داشت: این انتخابات از جهات متعددی دارای اهمیت است و خانواده‏های معظم شهدا بسیار می‏توانند در آن نقش‏آفرینی کنند.

وی با اشاره به جایگاه شهید و شهدا گفت: به نص صریح قرآن شهدا زنده‌اند و نزد خدا روزی می‌خورند و این نشان از مقام والای شهداست.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون شهرستان شاهرود افزود: ما باید قدردان شهدا و امام باشیم که با مجاهدت‌های خود سبب شدند اکنون در امنیت و آرامش زندگی کنیم و برای پیشبرد اهداف اسلام تلاش و کوشش کنیم.

ترشیزی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و باید با رفتار و اعمال خود راه آنان که حفظ ولایت و انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: مقام شهدای طلبه به نظر رفیع تر است؛ چرا که آنها هم معلم علم و دین بودند و هم مجاهد فی سبیل‏الله و این دو موضوع با هم بر درجه شهدای طلبه افزوده است.

در این دیدار، مادر طلبه شهید علی‏اکبر قرایی با تشکر از حوزه طلاب بسیجی با اشاره به سجایای اخلاقی و روحی شهید تاکید کرد: شهدا رفتند تا ما استقلال و امنیت و سربلندی داشته باشیم و باید هیچگاه یادمان نرود که در چه مسیری باید حرکت کنیم.

وی با بیان خاطراتی از شهید اظهار داشت: شهید به تعلیم همراه با تربیت بسیار توجه داشت و تاکید می‌کرد اگر چیزی می‌خواهی بیاموزی، باید حتماً بدان عامل باشی وگرنه آن علم برای تو نفعی نخواهد داشت.

انتهای پیام/2249/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول