اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

دستمزد کارگران باید با تورم متناسب باشد/ تعریف و تمجید دردی را دوا نمی‌کند

یکی از اساتید حوزه علمیه قم با تاکید بر تعیین دستمزدهای کارگران متناسب با نرخ تورم گفت: تنها تعریف و تمجید در ظاهر فایده‌ای برای کارگران ندارد بلکه آنها نیازمند حمایت‌های عملی و جدی هستند.

دستمزد کارگران باید با تورم متناسب باشد/ تعریف و تمجید دردی را دوا نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار دبیرکل و مسئولان خانه کارگر کشور با بیان اینکه برخی اوقات توجه کافی به کارگران صورت نمی‌گیرد اظهار کرد: کارگران یکی از رکن‌های اساسی جامعه هستند زیرا اگر کار آنها نباشد اقتصاد کشور هم در جریان نخواهد بود.

وی کارگران را آبروی نظام دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر تولید ملی و افزایش کار و تلاش داخلی تاکید فرموده‌اند و این مهم در سایه حمایت از کارگران حاصل خواهد شد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ضروری است مسئولان کشور به نیازهای کارگران توجه ویژه داشته باشند و در صدد رفع مشکلات این قشر بر آیند زیرا در شرایط کنونی اقتصادی کشور کارگران که حقوق ثابتی دارند زیر فشار هستند.

وی ادامه داد: نداشتن بیمه و سایر مزایا در مورد برخی کارگران مشکلات آنها را بیشتر کرده است و در این میان تنها تعریف و تمجید در ظاهر فایده‌ای برای آنها ندارد بلکه این افراد نیازمند حمایت‌های عملی و جدی هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر تعیین دستمزدهای کارگران متناسب با نرخ تورم در کشور گفت: اگر مشکلات مادی این قشر برطرف نشود زمینه ارتکاب کارهای خلاف یا کم گذاشتن از کار در آنها به وجود می‌آید.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم تصریح کرد: خانه کارگر باید از حقوق کارگران دفاع کند و از مجلس و دولت بخواهد نیازهای کارگران را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول