اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

اجاره سالن‌های ورزشی دولت در استان‌ها خلاف و پیگیری قانونی دارد

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اجاره سالن‌های ورزشی دولت در استان‌ها خلاف و پیگیری قانونی دارد.

اجاره سالن‌های ورزشی دولت در استان‌ها خلاف و پیگیری قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج علیرضا‌ سارو پیش از ظهر امروز در گردهمایی معاونین توسعه و پشتیبانی ادارات ورزش و جوانان استان‌ها در سنندج اظهار کرد: مشکلات در وزارتخانه وجود دارد که یک‌پارچه‌سازی سیستم و قوانین با برگزاری چنین جلساتی برطرف شود.

سارو با بیان این‌که معاونت پشتیبانی باید کاستی‌ها و نیاز ها را استخراج کنن تصریح کرد: باید این مشکلات در چهارچوب مصوبات قانونی که در مجلس پیش‌بینی می‌شود از سوی مسئولان پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اصل 44 که یکی از حوزه‌های فعالیت معاونت پشتیبانی است اظهار کرد: بر اساس این اصل واگذاری کارها به دست دولت است که باید نظارت و دقت خاصی صورت بگیرد.

وی افزود: کاهش تصدی‌گری دولت و اعمال ماده 88 که نحوه اجرای مهم در اصل 44 جا گرفته است و صف مهم استانی برای فعالیت بخش خصوصی باید ارتقا یابد.

سارو در خصوص بودجه سال 92 افزود: بودجه سال جاری خوب بوده و معاونت پشتیبانی با تصویب به موقع زمینه را برای بهره‌برداری استان‌ها از این بخش فراهم کرده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌که یکی دیگر از بخش‌های مهم وزارتخانه مشارکت دادن افراد خیر است اظهار کرد: مشارکت این افراد باید به خوبی دنبال شود تا نیازمندی‌های ورزش را برطرف کند.

وی با اشاره به پرداخت بودجه و نحوه مصرف آن که باید نظارت کامل داشته باشد اظهار کرد: با توجه با این‌که در توسعه معاون گزارشی که به وزارتخانه داده می‌شود نشان‌دهنده این است که این حوزه کم کاری‌ای را داشته و نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی در خصوص این‌که کمیته آمار بخشی نرم افزار در حال تعریف است گفت: بانک اطلاعاتی را برای معاونت و پشتیبانی از گزارشگر معاونت تحقیقات فرم‌ها و نرم‌ها که به معاونت پشتیبانی و استان‌ها داده می‌شود در این بانک‌ها نیز وجود دارد.

وی با بیان این‌که بیش از 50 درصد از استان‌ها دارای سالن ورزشی 6 هزار نفره هستند اظهار کرد: این سالن‌ها و یا سالن فوتبال قابل اجاره دادن نیست و اگر از اجاره دادن آن غافل باشیم به شدت مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بخش جوانان باید موسسه‌های فرهنگی مورد استفاده قرار بگیرد.

سارو با بیان این‌که نمایندگان مردم وکلای مردم هستند و باید از دولت دفاع کنند اظهار کرد: بر این اساس موضوعات ورزشی و نگرانی‌های مطرح شده در این بخش با نمایندگان در میان گذاشته که روسای ادارات شهری و استانی با نمایندگان مطرح کنند تا در تصویب آن دفاع شود.

سارو در پایان افزود: اگر در بخش ورزش و جوانان اتفاقی رخ دهد نیاز به حمایت و تفکیک نیز از سوی مسئولان است.

انتهای پیام/79016/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول