اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس:

66 درصد فرهنگیان کردستان بسیجی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: 66 درصد فرهنگیان استان افتحار عضویت در بسیج مستضعفین را دارند.

66 درصد فرهنگیان کردستان بسیجی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیجیان فرهنگی استان کردستان در باشگاه فرهنگیان سنندج با اشاره به قداست شغل معلمی، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی(ره) معلمان امانتدار جامعه هستند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این باره فرمودند معلمی مایه برکت و حیات جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به سالروز شهادت استاد معلم شهید مرتضی مطهری بیان کرد: معلمان و فرهنگیان استان کردستان قشری ارزشمند، خدوم، زحمتکش و اثرگذار در حرکت فرهنگی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: از 24 هزار معلم استان کردستان بیش از 65 درصد در نهاد مقدس بسیج عضویت دارند، به طوری مردم این استان از هر قشری وفاداری خود را به نظام و انقلاب اسلامی ثابت کردند و از جمعیت 1.5 میلیون نفری کردستان حدود 450 هزار نفر از آنان بسیجی هستند.

حسینی بیان کرد: دشمنان از زمانی که در این خطه از خاک نظام جمهوری اسلامی در قالب جنگ نرم اقدام می‌کنند، معلمان به‌ویژه فرهنگیان بسیجی در خط مقدم و افسران پا به کار مقابله با تهدیدات دشمنان هستند.

وی از فرهنگیان به عنوان پیش‌قراولان بسیجی در تمای صحنه‌های سیاسی نام برد و اضافه کرد: در شجره طیبه صالحین بیش از 355 حلقه فعال در بین خواهران و برادران وجود دارد که قشر فرهنگی نیز بیشترین اثرگذاری در این زمینه را دارند.

اعزام 22 هزار فرهنگی و دانش‌آموز به مناطق عملیاتی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اقدامات طرح بسیج صالحین در استان عنوان کرد: در طول سال گذشته 22 هزار فرهنگی و دانش‌آموز در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

حسینی با اشاره به شاخصه‌های برتر استان کردستان در بعد کارهای فرهنگی تصریح کرد: استان کردستان از لحاظ بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگی، حجاب برتر چادر و حضور فرهنگیان در راهیان نور رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی یادآور شد: همچنین معلمان و فرهنگیان استان کردستان در طرح فرهنگی مشکات نیز از قشرهای پیشتاز بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی را از وظایف مهم و خطیر مربیان و معلمان به تناسب نیاز مخاطب به نسل جوان و کنونی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی با وجود بسیاری از مشکلات به عقب ننشست و نه تنها در جایگاه خودش تثبیت شده بلکه حرکت آن رو به جلو بوده است.

حسینی در پایان اضافه کرد: اگر توطئه‌های دشمنان هر یک پس از دیگری خنثی می‌شود همه اینها در سایه الطاف الهی و داشتن ملتی بزرگ و فهیم و همیشه در صحنه سیاسی است.

انتهای پیام/79005/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول