اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جابه‌جایی پل هوایی در مازندران باز هم حادثه آفرید

دانش‌آموزی با هدیه روز معلم راهی بیمارستان شد

پل عابر پیاده در بلوار امام رضا(ع) ساری که مدتی است از مکان اولیه خود جابه‌جا شده و پله‌های آن نصب نشده است و موجب شده تا در یک هفته اخیر دو عابر پیاده دچار سانحه شوند و این بار دانش‌آموز با هدیه روز معلم راهی بیمارستان شدند.

دانش‌آموزی با هدیه روز معلم راهی بیمارستان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، پل عابر پیاده واقع در بلوار امام رضا(ع) چند هفته‌ای است از سوی شهرداری ساری به علت تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) به چند متر جلوتر انتقال داده شده است.

پله‌های این پل عابر پیاده که چند هفته بعد از جابه‌جایی آن می‌گذرد، هنوز نصب نشده و همین موضوع مشکلات فراوانی را برای شهروندان ساروی به‌وجود آورده است.

این پل به علت واقع شدن در مسیر مسافران امامزاده عباس(ع) ساری، شهروندان و دانش‌آموزان چند مدرسه یکی از نقاط حساس بلوار امام رضا(ع) شهرستان ساری محسوب می‌شود.

این مشکل دانش‌آموزان واقع در مدارس حاشیه بلوار امام رضا(ع) ساری را تهدید می‌کند و هنوز هیچ اقدامی از سوی مسئولان شهرداری ساری و پیمانکار صورت نگرفته است.

دانش‌آموزان برای گذر از عرض خیابان چاره‌ای جز به جان خریدن این خطرات را ندارند و همه روزه با خطرات بسیار زیادی روبه‌رو هستند.

این پل عابر پیاده که چند هفته‌ای است پله‌های آن نصب نشده باعث شد تا برای دومین بار یک دانش‌آموز پایه دوم راهنمایی در زیر این پل دچار سانحه شود.

این دانش‌آموز درحالی که یک دسته گل به دست داشت و با شور و شوق خاصی در حال رفتن به مدرسه بود تا روز معلم را به معلمش تبریک بگوید اما ناامنی‌های موجود در این مسیر اجازه رفتن این دانش‌آموز را به مدرسه نداد.

شاهد عینی این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این دختر جوان در هنگام عبور از عرض خیابان با یک دستگاه پراید دچار سانحه شد که پس از برخورد شیشه این ماشین با سر دانش‌آموز دختر جوان به شدت مجروح شد.

آرمان نادری با اشاره به شدت زیاد این سانحه گفت: پس از این برخورد شیشه‌های ماشین خرد شد که همین موضوع باعث شد تا جراحت بیشتری به سر و صورت این دانش آموز وارد شود.

شاهد عینی این حادثه عنوان کرد: پس از حضور اورژانس بر سر صحنه تصادف، دختر جوان به بیمارستان منتقل داده شد.

این درحالی است که دو روز گذشته یک پیرمرد 50 ساله در همین قسمت با موتورسیکلت برخورد کرد و به شدت مجروح و راهی بیمارستان شد.

با وجود چند مدرسه در حاشیه این پل عابر پیاده و رفت و آمد همه روزه دانش‌آموزان از این مسیر، این موضوع باید از سوی مسئولان توجه بیشتری شود.

امیدواریم این سانحه به‌وجود آمده تلنگری برای پیمانکار و مسئولان شهرداری ساری باشد تا از خطرات احتمالی دیگر که در کمین شهروندان ساروی است، جلوگیری شود.

انتهای پیام/2296/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول