اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر بابک:

حمایت از تولید ملی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه ‌شهر بابک گفت: حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ‌ایرانی لازمه‌ تحقق حماسه ‌اقتصادی است‌.

حمایت از تولید ملی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر بابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بابک محبت به خاندان پیامبر اکرم (ص) را بزرگترین سرمایه دانست و اظهار داشت: عشق و محبت خاندان پیامبر اسلام (ص) عشق به همه ‌خوبی‌ها، زیبایی‌ها و ارزش‌های متعالی انسانی است.

امام جمعه شهر بابک خاطرنشان کرد: محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بزرگترین سرمایه‌ای است که هیچ چیز جای آن را نمی‌گیرد.

منتظری ایجاد ‌حماسه اقتصادی را حمایت از تولید داخلی دانست و تصریح کرد: مصرف کالای داخلی، حمایت و تشویق سرمایه‌گذاران و پرهیز از اقداماتی که به تولید داخلی صدمه وارد می‌کند از عوامل زمینه‌ساز در خلق حماسه‌ اقتصادی است.

وی بر اهمیت و جایگاه مهم شورای نگهبان تاکید کرد و افزود: شورای نگهبان از شورای بسیار مهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است که یکی از وظایف آن تایید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی است، بنابراین همه ‌نامزدها و هواداران باید پایبند به قانون اساسی بوده و از هر حرکتی که خلاف قانون است، پرهیز کنند.

خطیب جمعه شهر بابک، شجاعت، مدیریت و تدبیر همراه با تهذیب اخلاقی را از ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد و گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شخص رئیس جمهور باید فردی ‌مقاوم‌، مدیر و حکیم باشد و به جای پرداختن به حواشی و ایجاد نگرانی بین مردم به فکر رفع مشکلات اقتصادی باشد.

وی جریان فتنه ‌سال 88 را آزمون بزرگی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران خیانت کسانی را که در جریان فتنه 88 از حمایت صهیونیست و ضد انقلاب برخوردار بودند، فراموش نمی‌کنند و اجازه مراجعت آنان را به پست‌های کلیدی نظام نمی‌دهند.

انتهای پیام/80023/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول