اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت

اهدای جهیزیه به 37 نوعروس آستارا

به 37 نوعروس ایتام و بی‌سرپرست خانواده‌های محروم و زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا جهیزیه اهدا شد.

اهدای جهیزیه به 37 نوعروس آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) آستارا تعداد 37 جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های محروم شهرستان آستارا اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا عصر امروز در جریان برگزاری مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد، اظهار کرد: سال گذشته به 36 نوعروس این شهرستان جهیزیه اهدا شده بود که این رقم به 37 نوعروس افزایش یافته است.

رحمت‌الله رجبی، با بیان اینکه این جهیزیه به صورت نقدی و به هر نوعروس مبلغ 10 میلیون ریال اهدا شد، افزود: در مجموع 370 میلیون ریال برای 37 نو عروسان در خرید جهیزیه هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا 5 هزار نفر مددجو را زیرپوشش دارد، اذعان کرد: سالانه حدود یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان مستمری به این افراد پرداخت می‌شود که سرانه هر نفر به 40 هزار تومان نیز نمی‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه مشارکت‌های مردمی اساسی‌ترین پشتوانه کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی در کمیته امداد امام (ره) موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات موجود در جامعه می‌شود.

وی نقش رسانه‌های گروهی را در افزایش مشارکت‌های مردمی موثر دانست و بر همکاری رسانه‌ها در تشویق و ترغیب مردم به مشارکت تأکید کرد.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور پنج مادر نمونه سرپرست خانوار و پنج نفر از مادران همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا با اهدای جوایز تجلیل شدند.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول