اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حمیدرضا بابایی:

بازی در ورزشگاه آزادی به سود سپاهان است / سپاهان چیزی برای از دست دادن ندارد

دروازه‌بان سابق تیم ملی گفت: برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به سود تیم سپاهان است زیرا این تیم در چمن مطلوب کیفیت خوبی را به نمایش می‌گذارد.

بازی در ورزشگاه آزادی به سود سپاهان است / سپاهان چیزی برای از دست دادن ندارد

حمیدرضا بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم سپاهان هرگاه در ورزشگاه آزادی برابر تیم‌های استقلال و پرسپولیس به میدان رفته است، با توجه به وضعیت چمن مطلوب این ورزشگاه بازی خوبی را به نمایش گذاشته است.

وی انجام دیدار فینال در ورزشگاه آزادی تهران را نقطه مثبتی برای تیم سپاهان بر شمرد و بیان کرد: بازیکنان تکنیکی سپاهان در ورزشگاه آزادی می‌توانند بهتر بازی کرده و افکار سرمربی تیم را در زمین پیاده کنند.

دروازه‌بان سابق تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن ادامه داد: تیم سپاهان نمی‌تواند در این دیدار از حمایت زیاد هواداران خود بهره‌مند شود و از این رو باید روی نقاط مثبت دیگری تمرکز کند.

به گفته وی تیم پرسپولیس به نسبت سپاهان استرس بیشتری برای نتیجه گرفتن در این دیدار و قهرمانی جام حذفی دارد و نماینده اصفهان می‌تواند از این فاکتور مثبت بهره‌برداری کند.

بابایی ادامه داد: عنوان دوم سپاهان در لیگ برتر قطعی شده و این تیم سهمیه آسیایی نیز گرفته است، از این رو چیزی برای از دست دادن ندارد اما تیم پرسپولیس در برابر هوادارانش محکوم به نتیجه گرفتن است و از این رو استرس بیشتری به این تیم وارد می‌شود.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال با بیان اینکه امیدوار است تماشاگران بازی زیبایی را نظاره‌گر باشند، تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که گل‌محمدی هدایت آن را برعهده گرفته، بازی بهتری را انجام می‌دهد و تیم سپاهان نیز همواره یک تیم مدعی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد حساسیت‌های زیادی که در باره این بازی وجود دارد، موجب کم‌رنگ نشدن مباحث اخلاقی نشود و دو تیم در بحث اخلاق بازنده نباشند.

انتهای پیام/63006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول