اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان خبر داد

ارائه کمک مالی در قالب بیمه مکمل‌درمانی به معلولان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در صورتی که خدمات درمانی استفاده شده توسط معلولان از خدمات طرف قرارداد با بیمه خدماتی نباشد، کمک مالی در قالب بیمه مکمل درمانی بر‌اساس مدارک ارائه شده به معلولان پرداخت می‌شود.

ارائه کمک مالی در قالب بیمه مکمل‌درمانی به معلولان

محمود محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بیمه تکمیلی ویژه معلولان زیر پوشش بهزیستی اظهار کرد: بیمه تکمیلی معلولان تا سال گذشته زیر نظر شرکت بیمه بوده اما این اداره به دلیل عدم رضایت معلولان از عملکرد شرکت بیمه، بیمه‌شدگان را از زیر حمایت این شرکت خارج کرده است.

وی افزود: اکنون هزینه بیمه تکمیلی معلولان به سازمان پرداخت می‌شود و با استفاده از این روش خدمات بیمه درمانی به این افراد ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: در این زمینه نیز کمیته‌ای با حضور پزشکان و مددکاران تشکیل شده که مدارک ارائه شده از سوی مددجویان معلول برای پرداخت هزینه‌ به این کمیته تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: بیمه خدمات درمانی ارائه شده به معلولان به عنوان بیمه خدماتی پایه بوده و در حال حاضر نیز این بیمه با ضریب خوبی و به صورت رضایت‌بخش در حال انجام است به صورتی که این بیمه نیازهای مدد‌جویان را برای درمان و عمل جراحی به شکل اورژانسی‌تر برطرف کرده است.

محمد‌زاده با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته خدمات درمانی به معلولان ارائه می‌شود، تأکید کرد: در صورتی که خدمات درمانی استفاده شده توسط معلولان از خدمات طرف قرارداد با بیمه خدماتی نباشد، کمک مالی در قالب بیمه مکمل درمانی بر‌اساس مدارک ارائه شده به معلولان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 نفر مددجوی معلول از مرداد تا اسفندماه سال گذشته از این خدمات استفاده کرده‌اند، افزود: با استفاده از این روش زمینه‌های استفاده معلولان از خدمات بیمه‌ای فراهم شده است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول