اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خبر داد

کشف انواع کالاهای قاچاق از 2 خودرو در زنجان

رئیس پلیس آگاهی زنجان از کشف انواع کالاهای قاچاق از 2 خودرو در استان خبر داد.

کشف انواع کالاهای قاچاق از 2 خودرو در زنجان

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تجاوز به حقوق جامعه، نقض امنیت اجتماعی محسوب می‌شود و ناقضان قانون مستوجب پیگرد قانونی هستند.

وی با اشاره به اینکه پدیده قاچاق نیز یکی از عوامل مهم در نقض قانون است، اضافه کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین عوامل تهدیدکننده نظم و امنیت هر کشوری پدیده قاچاق است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با بیان اینکه این پدیده مجرمانه از پیچیدگی، تنوع و گستردگی زیادی برخوردار است، افزود: پلیس آگاهی نیز در راستای مبارزه با این پدیده اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به کشف انواع کالاهای قاچاق از دو خودرو کامیون و خاور افزود: روز گذشته ماموران آگاهی حین گشت‌زنی به دو دستگاه خودرو کامیون و خاور مشکوک شدند که پس از بازرسی از آنها 12 حلقه لاستیک خودرو، 192 نوع تجهیزات رایانه، 6 هزار تجهیزات پزشکی، 15 بسته ظروف پلاستیکی و 4 هزار و 477 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

طلوعی در ادامه به دستگیری 10 سارق در استان اشاره کرد و گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت سیم و کابل از باغات زنجان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته ماموران موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای به نام‌های «م-ه» و «ع-پ» در این زمینه شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: پس از بازجویی‌های به عمل آمده متهمان دستگیر شده به 15 فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند.

وی به دستگیری هشت سارق نیز اشاره کرد و ادامه داد: در 48 ساعت گذشته هشت سارق اماکن خصوصی، کارگاه و مغازه دستگیر شدند.

طلوعی خاطرنشان کرد: متهمان پس از اعتراف به جرائم مرتکب شده به منظور پیگیری بیشتر موضوع روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول