اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

توزیع 1000 دستگاه کولر گازی بین زلزله‎زدگان دشتی آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: توزیع یک هزار دستگاه کولر گازی بین مردم حادثه دیده زلزله شهرستان دشتی آغاز شد.

توزیع 1000 دستگاه کولر گازی بین زلزله‎زدگان دشتی آغاز شد

محمود مظفر در گفت‎وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: پس از اعلام هلال احمر به منظور تأمین وسایل خنک‌کننده و نیازی که مردم به دستگاه‎های خنک کننده داشتند، تعداد هزار دستگاه کولر با کمک‎های نقدی مردمی توسط هلال احمر جمهوری اسلامی خریداری و از امروز توزیع آنها بین مردم زلزله‎زده آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه نیازهای فوری و اضطراری مردم به ویژه در زمینه تغذیه و امکاناتی که به صورت ضروری لازم باشد به مردم کمک می‌کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تأکید کرد: تأمین نیازهای اولیه مردم ظرف دو ماه آینده با جدیت پیگیری می‎شود و کمک می‎کنیم تا خانه‎های آنها هرچه سریع‎تر ساخته شود.

مظفر با اشاره به بارندگی روز گذشته در منطقه زلزله‎زده و نیاز مردم به چادر یادآور شد:  در بخش سیل هر کمکی که از دست ما برآمده انجام داده‌ایم؛ به ویژه نایلون و پوشش‎های پلاستیکی که بتوانند روی چادرهای خود بکشند و چادرهایی هم که دچار مشکل شده تمام آنها را جمع‎آوری و چادرهای جدید جایگزین آنها می‎کنیم.

مظفر اضافه کرد: تیم‎های امداد ما در حال بررسی هستند و چنانچه نیازی باشد به مردم کمک رسانی خواهیم کرد تا مشکلی به مشکلات فعلی آنها اضافه نشود.

انتهای پیام/66007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول