اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران:

برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی به حماسه علمی نیاز است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان این‌که محور توسعه سیاسی و اقتصادی توسعه علمی است، گفت: برای ایجاد و خلق حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی به حماسه‌ای علمی نیاز است.

برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی به حماسه علمی نیاز است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران آرمین محمودی امروز در جلسه شورای فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته با درایت مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی به نام «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است.

وی با بیان این‌که محور توسعه سیاسی و اقتصادی، توسعه علمی است، افزود: برای ایجاد و خلق حماسه‌ای سیاسی و اقتصادی به حماسه‌ای علمی نیاز است.

اظهارات ناامیدانه نتانیاهو در زمینه پیشرفت‌های علمی ایران

محمودی خاطرنشان کرد: این حماسه به همت دانشگاهیان آغاز شده و مصداق‌های عینی خود را در عرصه‌های مختلف جهانی به تصویر کشیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان این‌که خلق حماسه سیاسی و اقتصادی امروز دست‌یافتنی و امری تحقق‌پذیر شده است، با اشاره به اظهارات ناامیدانه نتانیاهو رئیس جمهور رژیم صهیونیستی گفت: نتانیاهو در مصاحبه‌ای با مجله «تایمز» معتبرترین مجله آمریکایی که از معتبرترین پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اینترنشنال و جهانی اسکوپول منتشر شده است، اظهار کرده است که « ما باید دانشگاه هاروارد را فراموش کنیم زیرا دانشگاه شریف بهترین شده است».

محمودی ادامه داد: این اظهار نظر ناامیدانه دشمن نشان‌دهنده حرکت علمی بزرگ در سطح کشور بوده که این حرکت علمی محور حرکت سیاسی و اقتصادی است.

وی تأکید کرد: این مصداق نشان‌دهنده این است که دست‌ یافتن به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی ممکن و شدنی است.

لزوم برگزاری نشست‌های درون‌دستگاهی برای برگزاری مطلوب انتخابات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران و لزوم حضور حداکثری مردم در صحنه این همایش ملی گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف می‌توانند با استفاده از مؤلفه‌های نرم‌افزاری و نشست‌های تخصصی در زمینه انتخابات در حضور پرشور مردم تأثیر بسزایی داشته باشند.

محمودی بیان کرد: تشکیل نشست‌های تخصصی درون‌دستگاهی با استفاده از نخبگان و صاحبان سخن و شناسایی زوایای فرهنگی در عرصه انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات شود.

وی تبلیغات را مهم‌ترین فعالیت فرهنگی و عنصری تشویقی دانست و گفت: در صورت استفاده از عنصر تبلیغات و استفاده از ظرفیت نشست‌های تخصصی همراه با سخنرانی‌‌های علمی می‌توانیم زمینه خلق حماسه‌ای بزرگ و به یادماندنی در عرصه سیاسی جهان را رقم بزنیم.

انتهای پیام/82014/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول