اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

تولید بازی رایانه‌ای عملیات انهدام در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در بازدید از شرکت رسانه گستر بنیسی تولیدکننده نخستین بازی رایانه‌ای سه بعدی تخصصی دفاع مقدس، با مراحل ساخت بازی عملیات انهدام دو در قم آشنا شد.

تولید بازی رایانه‌ای عملیات انهدام در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، سید مرتضی اسماعیلی‌طبا به همراه سید رسول موسوی‌نژادیان معاون فرهنگی هنری خود با حضور در شرکت رسانه گستر بنیسی، با حجت‌الاسلام حبیب داستانی بنیسی مدیرعامل شرکت دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

اسماعیلی‌طبا در این دیدار عملکرد این مؤسسه را با ارزش دانست و ضمن تحسین محصولات مفید این شرکت اظهار داشت: در هیچ استانی چنین ظرفیتی را در تولید بازی‌های رایانه‌ای شاهد نبودیم که چندین گروه متخصص بدین صورت فعالیت داشته و آثاری با این کیفیت تولید کرده باشند.

وی کیفیت بازی‌های تولید شده توسط این مؤسسه از جمله عملیات انهدام یک و دو را بسیار عالی دانست و گفت: این آثار در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند در مقابل آثار مخربی که سعی بر منفور نشان دادن چهره اسلام در دنیا هستند، بایستد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: باید این گونه آثار به جهانیان معرفی شود، لذا از هر ظرفیتی برای رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.

وی پایانه صادرات محصولات فرهنگی را در رسیدن به این منظور بسیار مؤثر دانست و عنوان کرد: کلنگ احداث این پایانه به زودی در شهرک چاپ و نشر استان به زمین زده خواهد شد تا تحولی نوین در صادرات محصولات فرهنگی هنری به سراسر دنیا را شاهد باشیم.

اسماعیلی‌طبا همچنین به برپایی هفته فرهنگی استان قم در ایالت آیوتایای تایلند اشاره کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه که در تایلند با هدف معرفی استان قم برپا خواهد شد، ظرفیتی مناسب برای معرفی و ارائه محصولات فرهنگی هنری استان، از جمله بازی‌های تولید شده این مؤسسه است.

وی اظهار کرد: مراسمی برای رونمایی بازی سه بعدی انهدام دو برگزار شده تا این اثر به صورت ملی و حتی بین‌المللی به همگان معرفی شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول