اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خبر داد

موفقیت معلولین استان مرکزی در دومین جشنواره تئاتر آفتاب

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کسب مقام اول مددجویان بهزیستی استان مرکزی در دومین جشنواره تئاتر معلولین منطقه آفتاب خبر داد.

موفقیت معلولین استان مرکزی در دومین جشنواره تئاتر آفتاب

رضا ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد امکانات و فرصت‌های مناسب برای ارائه توانایی‌های معلولان و استفاده از تئاتر درمانی در توانبخشی برگزار شد.

وی تغییر نگرش اجتماعی نسبت به معلولان را هدف اصلی برگزاری جشنواره‌هایی چون جشنواره آفتاب دانست و افزود: امروزه در دنیا ثابت شده است که معلولان توانایی‌های برجسته‌ای دارند و تئاتر معلولان در کشورهای توسعه یافته به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولین که به میزبانی استان اصفهان و با شرکت استان‌های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری برگزار شد، مددجویان به رقابت پرداخته که طی این مسابقات تیم استان مرکزی در قسمت بازیگری فهیمه میرزایی درگروه نابینایان در نقش بازیگر زن کسب مقام اولی این مسابقه را به خود اختصاص داده و موفق به دریافت لوح تندیس و جایزه نقدی شد.

ربیعی تصریح کرد: در گروه آقایان نیز سهیل محمدی مقام چهارم این گروه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/87001/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول