اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

تصادف 5 پراید در ساری/ عابر پیاده جان سالم به در برد

پنج دستگاه پراید در بلوار امام رضا(ع) ساری با یکدیگر برخورد کردند.

تصادف 5 پراید در ساری/ عابر پیاده جان سالم به در برد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، بعدازظهر امروز در سانحه تصادفی که در بلوار امام‌رضا(ع) شهرستان ساری رخ داد، پنج دستگاه پراید به صورت زنجیره‌ای به یکدیگر برخورد کردند.

چیزی که از مشاهده عینی بر می‌آید این است که عابر پیاده برای گذر از عرض خیابان در زیر پل هوایی عابر پیاده بلوار امام رضا(ع) ساری نزدیک بود با خودروی پراید برخورد کند که به علت کنترل راننده پراید و ترمز سریع، عابر پیاده جان سالم بدر برد و تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست.

این سانحه تصادف درست در مکانی اتفاق افتاد که در یک هفته گذشته دو عابر پیاده در زیر این پل هوایی بر اثر تصادف مجروح شدند و می‌رفت تا سومین عابر پیاده هم در زیر این پل دچار سانحه شود.

پل عابر پیاده واقع در بلوار امام رضا(ع) چند هفته‌ای است از سوی پیمانکار شهرداری ساری به علت تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) به چند متر جلوتر انتقال داده شده و هنوز پله‌های آن نصب نشده است.

بیشترین استفاده‌کنندگان این پل، دانش‌آموزان چند مدرسه‌ای هستند که در حاشیه این پل قرار دارند.

در این سانحه تصادف، یکی از خودروهای پراید به شدت آسیب دید و با حضور ماموران نیروی انتظامی بر سر صحنه تصادف، موضوع در حال پیگیری است.

به گزارش فارس، خوشبختانه در این تصادف به کسی آسیب وارد نشد و پس از چند دقیقه ترافیک نیمه‌سنگین، رفت و آمد برای رانندگان عادی شد.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول