اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه گلستان خبر داد

25 کشته و زخمی در تصادفات گلستان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: طی 48 ساعت گذشته بر اثر تصادفات رانندگی در محورهای برون‌شهری استان چهار نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند.

25 کشته و زخمی در تصادفات گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، علیرضا قدمی، از کشته شدن چهار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در محورهای برون‌شهری استان خبر داد.

وی تصریح کرد: دو نفر از کشته‌شدگان طی این مدت موتورسوار بودند که متأسفانه به دلیل سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه جان خود را از دست دادند.

قدمی با اشاره به اینکه موتورسیکلت‌سواران کشته‌شده فاقد کلاه ایمنی بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود تأکیدات فراوان و برخوردهای قاطعی که با این گونه افراد صورت می‌گیرد و همچنان شاهد وقوع تصادفات مرگبار موتورسیکلت‌سواران هستیم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان آمار کشته‌های موتورسیکلت را در استان گلستان نگران‌کننده  دانست و افزود: نیمی از تلفات انسانی ناشی از تصادفات رانندگی در سطح استان موتورسیکلت‌سواران هستند.

قدمی سرعت زیاد و عدم توجه به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی را علل اصلی وقوع تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: بیشتر تصادفات فوتی در ساعات اولیه صبح به وقوع می‌پیوندد.

وی با اشاره به مجروح شدن 21 نفر بر اثر تصادف طی این مدت خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل امداد و نجات مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول