اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز بهداشتی درمانی خوراکیان افتتاح شد

طی مراسمی مرکز بهداشتی درمانی خوراکیان که به همت خانواده‌ای خیر بازسازی شده بود، به بهره‌برداری رسید.

مرکز بهداشتی درمانی خوراکیان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، این مرکز بهداشتی درمانی که حدود 300 مترمربع مساحت دارد به همت وارث خیر گرامی مرحوم غلامحسین نجاتی در مدت زمان چهار ماه بازسازی شده است.

ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی، بهداشت خانواده، مامایی، بهداشت محیط، مبارزه با بیماری‌ها و واکسیناسیون از امکانات و خدمات این مرکز به شمار می‌رود.

سید شمس‌الدین حجازی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مراسم بهره‌برداری از این مرکز با تقدیر از خدمات ارزشمند خیر مرحوم غلامحسین نجاتی و فرزندان ایشان در ایجاد و بهسازی مراکز بهداشتی و درمانی افزود: با توجه به اجر و پاداش کار خیر نزد خداوند و اهمیت حوزه بهداشت و درمان امیدواریم اهتمام خیرین در فعالیت گسترده‌تر در حوزه سلامت افزایش یابد.

مجید محمدیان رئیس مرکز بهداشت استان هم در این مراسم با اشاره به حساسیت و اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطح یک به عنوان زیربنای اصلی بهداشت و درمان گفت: سطح یک خدمات بهداشتی و درمانی که برپایه پیشگیری از بیماری‌ها بنا شده است موجب کاهش بیماری‌ها، افزایش شاخص‌های سلامت و صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی مردم در سطوح بالاتر می‌شود.

در پایان این مراسم از خانواده مرحوم غلامحسین نجاتی با اهدای لوح سپاس و تندیس حامی سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول