اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی:

افزایش اعتبارات پروژه بهسازی محور درگز ضروری است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به ترافیک بالای پروژه بهسازی محور درگز و حجم بالای ترانزیت کالا از این جاده افزایش اعتبارات این پروژه کاملا ضروری است.

افزایش اعتبارات پروژه بهسازی محور درگز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، محمدرضا قلندر ظهر امروز در جلسه بررسی پروژه‌های راه و مسکن شهرستان درگز که در فرمانداری درگز برگزار شد، اظهار کرد: آمار بالای ترانزیت، واردات و صادرات از مرز درگز و پایانه مرزی لطف‌آباد و همچنین وضعیت فعلی این محور که جوابگوی ترافیک بالای عبوری از آن نیست؛ اجرای سریع پروژه بهسازی محور درگز را ضروری می‌سازد.

وی با اشاره به پیش‌بینی حدود سه کیلومتر تونل در پروژه بهسازی محور درگز و هزینه بالای احداث آن گفت: در حال حاضر اجرای این پروژه کوهستانی نیازمند حداقل حدود 200 میلیارد تومان اعتبار است در نتیجه پیگیری و حمایت مسئولان استانی و شهرستانی برای یافتن راهکارهای تأمین اعتبار امری ضروری است.

قلندر با بیان اینکه این محور به خاطر ترانزیت و صادرات کالا درآمدزایی موثری در استاندارد، خاطرنشان کرد: تامین اعتبار بخشی از هزینه‌های احداث این پروژه از محل فروش اوراق مشارکت با توجه به درآمدزا بودن این پروژه امری توجیه‌پذیر است.

وی افزود: باید مسئولان پیگیری‌های لازم برای تأمین اعتبار مبنی بر استفاده از درآمدهای گمرکی ترانزیت پایانه مرزی لطف‌آباد انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی تصریح کرد: با توجه به ترافیک بالای پروژه به ویژه حجم بالای ترانزیت کالا از این جاده افزایش اعتبارات این پروژه کاملا ضروری است.

وی در ارتباط با پروژه‌های احداث راه روستایی در درگز گفت: هر چند درگز از نظر برخورداری از راه‌های آسفالته در روستاهای بالای 50 خانوار از معدل مناسبی برخوردار است، اما باید در این زمینه، فعالیت را افزون کرد تا درصد برخورداری روستاهای بالای 50 خانوار به 100 درصد برسد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول