اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان:

اصفهان از سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بهره‌مند می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: دریافت استاندارد بین‌المللی ایزو 10002 و اجرای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در اصفهان از سیاست‌گذاری‌های این سازمان محسوب می‌شود.

اصفهان از سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی بهره‌مند می‌شود

بهزاد بزگ‌زاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه اجرای طرح تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین برنامه‌های امسال شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: دریافت استاندارد بین‌المللی ایزو  10002 راهکاری برای افزایش رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده توسط این سازمان در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی اصفهان به منظور ارتقای مستمر رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان، فرایند رسیدگی به درخواست‌های مردم را به صورت نظام‌مند دنبال می‌کند، اضافه کرد: استقرار چنین سیستمی سبب افزایش رضایت شهروندان، اجرای برنامه‌های بازرسی و رسیدگی به شکایات به صورت یکپارچه و استاندارد می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسیدگی به شکایات به صورت منصفانه و با رعایت اصل بی‌طرفی، پاسخگویی به شهروندان در کم‌ترین زمان ممکن، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی فرآیند رسیدگی به شکایات و فرهنگ‌سازی در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان از جمله مزایای نظام ایزو 10002 است.

وی  به سیاست‌گذاری‌های این سازمان در راستای ارتقای استانداری‌های ایمنی در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: براساس برنامه‌های تدوین شده توسط این سازمان، دریافت استاندارد بین‌المللی ایزو  10002 و اجرای سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در اصفهان از سیاست‌گذاری‌های این سازمان محسوب می‌شود.

بزرگ‌زاد با بیان اینکه در حال حاضر اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر اصفهان در راستای تأمین زیر‌ساخت‌های لازم برای دست‌یابی به سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی صورت گرفته است، تاکید کرد: سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به صورت ویژه، فرایندی را برای بهبود مستمر عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی و انطباق با الزامات قانونی تعیین می‌کند.

وی به کاربرد این سیستم در سازمان آتش نشانی اصفهان اشاره کرد و افزود: با اجرا و پیاده‌سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی در این سازمان خطر‌های موجود در فعالیت‌های تاثیر‌گذار بر نیرو‌های آتش‌نشانی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول