اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

رشد 18 درصدی رسیدگی به پرونده‎های متخلفان در استان بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: سال گذشته به 10 هزار و 280 پرونده تخلف در استان بوشهر رسیدگی شده که نسبت به سال قبل از آن 18 درصد رشد داشته است.

رشد 18 درصدی رسیدگی به پرونده‎های متخلفان در استان بوشهر

محمود احمدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در یکسال گذشته 10 هزار و 137 پرونده متخلفان برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد که نسبت به سال قبل 20 درصد رشد داشته است.

وی افزود: پرونده‎های تخلفات صنفی با هشت هزار و 509 فقره و پرونده‎های بهداشتی با هزار و هفت فقره بیشترین آمار موضوعی در میان تخلفات پرونده‌های وارده را داشته است.

احمدی تصریح کرد: تخلفات عرضه خارج از شبکه ‎های نفتی با 496 فقره پرونده و پرونده‎های قاچاق با 125 فقره مجموع پرونده‎های وارده در سال گذشته بودند.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای بهبود کیفیت نان که قوت اصلی مردم است با همکاری سایر دستگاه‎های متولی نظارت بر عملکرد واحدهای پخت نان و در بازرسی‎های صورت گرفته از این واحدها منجر به تشکیل پرونده تخلف برای  680 واحد نانوایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با سال گذشته از رشد 655 درصدی برخوردار است که تعداد 630 پرونده نیز در همین مدت رسیدگی و مختومه اعلام شد.

وی اضافه کرد: در راستای تنظیم بازار تولید و عرضه گوشت مرغ به تخلفات این واحدها نیز به صورت ویژه رسیدگی و پرونده تخلف برای 195 واحد تولیدی و توزیع تشکیل شد که تا پایان سال نیز تعداد 185 پرونده رسیدگی و مختومه اعلام شد.

احمدی بیان کرد: با تشدید مبارزه با عرضه کنندگان خارج از شبکه فرآورده‎های نفتی و قاچاق سوخت پرونده‎های مربوط به این نوع تخلفات با همکاری شعب رسیدگی کننده ویژه و در راستای قانون رسیدگی گردید.

وی ادامه داد: با برگشت مقدار یک میلیون و 374 هزار و 296 لیتر انواع فرآورده‎های نفتی به شبکه توزیع، از تضییع بیت المال جلوگیری شد که در مقایسه با سال گذشته از رشد 40 درصدی خبر می‎دهد.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول