اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی

کتاب «حماسه در حماسه» منتشر شد

کتاب «حماسه در حماسه» در قالب زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه ویژه سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

کتاب «حماسه در حماسه» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کتاب حماسه در حماسه در قالب زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه از دو فصل «چشم‌انداز حماسه سیاسی و اقتصادی» و «از حماسه سیاسی تا حماسه اقتصادی» تشکیل شده است.

الزامات حماسه سیاسی، لزوم بصیرت و عزت سیاسی و الزامات حماسه اقتصادی از دیگر مباحث ارائه شده در این کتاب است.

نویسنده این کتاب معتقد است مقام معظم رهبری در عرصه حماسه اقتصادی، بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در عرصه حماسه سیاسی بر حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات تأکید داشتند تا همچون سال‌های قبل و دوره‌های گذشته بر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی افزوده شود.

اگر آگاهی از پیام جدید وجود نداشته باشد یا پیام‌هایی که به آگاهی جامعه رسیده‌اند، نتوانسته باشند علاقه و توجه مردم را جلب کنند فراموش می‌شوند و در نتیجه انتظار حرکت در بستر پذیرش اجتماعی وجود نخواهد داشت به همین دلیل مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما در همکاری و همراهی با تلاشگران عرصه رسانه ملی در تحقق این مهم، مجموعه پیام‌های کوتاه و زیرنویس‌های تلویزیونی را گردآوری کرده است.

کتاب حماسه در حماسه در قالب زیرنویس‌ها و پیام‌های کوتاه با آثاری از سید محمود طاهری، مریم سقلاطونی، حسین شریفی، سهیلا محمدنیا دیارجان، علی کاملی، زینب سادات موسوی پور، مرضیه فعله‌گری، زهرا سادات صالحی، معصومه داوودآبادی، شیما رشیدپور، فهیمه علی عسگری و امیر مرزبان تدوین شده که در شمارگان هزار و 200 عدد و قیمت 50 هزار ریال به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

انتهای پیام/78003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول