اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان خبر داد

اعزام هنرمندان زنجانی به نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: هنرمندان زنجانی 20 اردیبهشت‌ماه به نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران اعزام می‌شوند.

اعزام هنرمندان زنجانی به نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران

یحیی امیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران تعدادی از هنرمندان شهر زنجان را به این نمایشگاه اعزام می‏کنیم.

وی حضور هنرمندان در نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران را مهم دانست و تاکید کرد: همواره تلاش شده است تا هنرمندان زنجانی حضور فعالی در این نمایشگاه داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان به برنامه‏های فرهنگی اداره ارشاد زنجان اشاره کرد و افزود: در سه ماه نخست سال‌جاری برنامه‏های متعددی هدف‏گذاری شده است.

وی از برگزاری آزمون قرآنی در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: این آزمون در رشته مفاهیم و حفظ قرآن کریم برگزار شده است.

امیری با بیان اینکه این آزمون به صورت متمرکز برگزار شده است، یادآور شد: در این آزمون 600 نفر از شهرستان زنجان شرکت کرده بودند که با حریفان خود به رقابت پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان از شرکت هزار و 280 نفر در آزمون قرآنی خبر داد و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان از شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده و صائین‌قلعه هستند.

وی برگزاری آزمون قرآنی را در 17 رشته عنوان کرد و افزود: آزمون قرآنی همزمان با سراسر کشور در 13 اردیبهشت‌ماه برگزار و نفرات برتر شناخته شدند.

امیری به برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی با محوریت موضوع خلیج فارس در زنجان برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه بعد از سفر هنرمندان زنجان به خلیج فارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت روز خلیج فارس برپا شد.

وی به برنامه‏های فرهنگی اداره ارشاد شهرستان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: برخی از فعالیت‏های فرهنگی پیشنهادات شهرستانی و برخی دیگر فعالیت‏های مشترک استانی است.

امیری از تدوین برنامه‏های فرهنگی مختلف در سال 92 خبر داد و تاکید کرد: برنامه‏های مختلفی در رشته‎های گوناگون تدوین شده که در زمان مشخص اجرایی می‏شود.

انتهای پیام/73002/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول