اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی:

هتک حرمت مقبره حجربن عدی نشان از زبونی استکبار است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: هتک حرمت مقبره حجربن عدی توسط تروریست‎ها در سوریه نشان دهنده ضعف و زبونی استکبار است.

هتک حرمت مقبره حجربن عدی نشان از زبونی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در تجمع اعتراض آمیز پاسداران سپاه دشتی نسبت به هتک حرمت مقبره حجربن عدی اظهار داشت: هتک حرمت به مقبره حجربن عدی اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی بوده و این گروه تکفیری شکست خورده است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی افزود: این اقدام چراغ سبزی است که مدتی آمریکا به اسرائیل داده و نشان از ضعف و زبونی هر دو کشور است.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ارتش سوریه بر گروه تکفیری و به وجود آوردن یک فضای تهاجمی نسبت به این گروه باعث شد آمریکا و اسرائیل غافلگیر شوند.

کاظمی ادامه داد: به همین دلیل با تجاوز آشکار، رژیم صهیونیستی عملا وارد جنگ شد و نیروهای خود را در کرانه باختری مستقر کرده و به حالت آماده باش درآورده است.

فرمانده سپاه دشتی اضافه کرد: آمریکا اعلام کرده ما نمی‎خواهیم به اسرائیل صدمه‎ای وارد شود و انگلیس نیز اعلام کرده ما برای اسرائیل احترام قائلیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه دشتی نیز گفت: با هیاهو اعلام کردند اسرائیل به دمشق حمله کرد، ولی اسرائیل عددی نیست و به گفته مقام معظم رهبری اسرائیل حتی در حدی نیست که دشمن خودمان بدانیم.

عباسی افزود: با یک جوسازی و قدرت پوشالی اسرائیل را قدرتمند نشان دادند، ولی اگر دست از پا خطا کند با خاک یکسان می‎شود.

وی ادامه داد: اسرائیل اگر عددی بود در مقابل گروهکی در فلسطین دست تسلیم بالا نمی‌برد، اسرائیل که مدعی قدرت چهارم دنیاست در مقابل گروه حزب الله شکست خورد.

عباسی بیان کرد: اسرائیل را نباید بزرگ کنیم و حتی در مصاف با سپاه دشتی شکست می‎خورد.

شایان ذکر است در ادامه این تجمع پاسداران با شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود تنفر خود را ازاین اقدام اهانت آمیز اعلام کردند.

انتهای پیام/66007/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول