اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس اعلام کرد

کشتارگاهی به نام جاده راز و جرگلان

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس از جاده کنونی شهرستان راز و جرگلان به عنوان کشتارگاه یاد کرد.

کشتارگاهی به نام جاده راز و جرگلان

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این جاده مشخصات روستایی داشته و مربوط به چندین دهه قبل است، اظهار کرد: تعریض و توسعه این محور ارتباطی که اتصال دهنده استان به مرکز شهرستان و مناطق مرزی بوده، ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: قبلاً زمانی که با مسئولان وزارت راه و شهرسازی در مورد تعریض این محور صحبت می‌کردیم عنوان می‌شد چون این منطقه بخش بوده از این رو امکان تعریض این محور ارتباطی بر اساس قانون وجود ندارد.

جعفری با بیان اینکه شهرستان راز و جرگلان در پی مصوبه دولت در سال گذشته تاسیس شد، گفت: امروز یکی از مطالبات مردم این خطه توسعه محور ارتباطی به این شهرستان بوده تا اهالی این خطه که رنگین کمان اقوام بوده طعم خدمت را بچشند.

وی با بیان اینکه باید عرض این محور ارتباطی که اکنون هفت متر بوده به 13 متر افزایش یابد، گفت: تعریض این محور یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه شهرستان مرزی راز و جرگلان است.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس با بیان اینکه اکثر مردم این خطه از ارتقا به شهرستان راضی هستند، تصریح کرد: اهالی این خطه می‌دانند این ارتقا به نفع مردم بوده و باعث رشد و توسعه این منطقه محروم است.

* شهرداری غلامان و یکه سعود سریع‌تر استقرار یابد

جعفری یکی از مصوبات برای توسعه شهرستان نو بنیاد راز و جرگلان را ایجاد شهرداری در مراکز بخش‌های غلامان و یکه سعود عنوان کرد و گفت: باید استقرار این شهرداری‌ها در این مناطق سریع‌تر عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: استانداری در این زمینه پیگیری‌های جدی‌تری انجام تا با استقرار شهرداری در این مراکز بخش شاهد رشد و توسعه این شهرها باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی همچنین یکی از ضرورت‌های توسعه این شهرستان را ورود سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: راز و جرگلان از مناطق مستعد برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به کشاورزی مستعد راز و جرگلان خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی با حمایت‌هایی که دولت از ایجاد این صنایع در شهرستان خواهد داشت، می‌تواند در دستور کار سرمایه گذاران قرار بگیرد.

به گزارش فارس، شهرستان راز و جرگلان متشکل از سه بخش مرکزی، غلامان و یکه سعود بوده که 70 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

انتهای پیام/63001/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول