اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان خبر داد

شکل‏گیری نهضت روشنگری در حماسه سیاسی و اقتصادی در سمنان

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مأموریت بسیج از سرچشمه زلال ولایت آغاز می‌شود و از این رو، نهضت روشنگری در حماسه سیاسی و اقتصادی امسال در سمنان مورد توجه خواهد بود.

شکل‏گیری نهضت روشنگری در حماسه سیاسی و اقتصادی در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن سلامی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای بسیج استان سمنان که با حضور فرمانده سپاه استان، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و کلیه مدیران 18گانه بسیج اقشار سپاه استان در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج از آیات الهی است همچنان که انقلاب یک پدیده بی‌سابقه بود، بسیج هم یک پدیده بی‌سابقه بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: هر کسی محیط خود را باید اسلامی کند، بسیج هم باید ناحیه خود را اسلامی کند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت و هم‌افزایی فکری و کمک به کارآمدسازی نظام اسلامی از جمله کارهایی است که در بسیج باید عملیاتی شود.

سلامی افزود: بسیج باید در تمام زمینه‌ های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی وارد شود، بسیجیان و آحاد مردم باید این مجموعه ارزشی را تقویت کنند و نگه دارند.

وی ادامه داد: امروز جمع عظیمی از نخبگان و مسئولین استان این توفیق را پیدا کردند در مجموعه بسیج به عنوان فرد صاحب نظر نفوذ پیدا کنند و این مجموعه بزرگ را پیش ببرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: یک سری نیازهای فرهنگی برای رسیدن به مدینه فاضله، جامعه مهدوی و فاطمی نیاز داریم این هم در اقشار مختلف بسیج شناسایی و ارزیابی شود و قدم به قدم ناهنجاری‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی که وجود دارد، کمرنگ شود.

سلامی با اشاره به اینکه ماموریت بسیج یک بخش کار است و یک بخش هم نیازها است، تصریح کرد: در قشر بسیج اصناف باید گسترش اخلاق اسلامی، سبک زندگی اسلامی، احکام کسب کار، زنده بودن این مجموعه در مناسبت‌های مختلف سال، مقابله با احتکار، حجاب و عفاف و رسیدن به بازار اسلامی کار شود.

وی گفت: مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی این است که رهنمودهای مقام معظم رهبری در جامعه تشریح شود و مجموعه انقلابی بسیج باید آن را در جامعه پررنگ جلوه دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: به نهضت روشنگری در حماسه سیاسی و اقتصادی نیازهای امروز جامعه است، باید توجه شود.

سلامی افزود: بسیج که در تمام اقشار جامعه وجود دارد، بهتر از هر مجموعه‌ای می‌تواند این حماسه را تبیین و اجرایی کند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول