اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور

آموزش و پرورش هرمزگان رتبه دوم هوشمندسازی مدارس را کسب کرد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزش و پرورش هرمزگان در طرح هوشمندسازی مدارس غیردولتی در جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات رتبه دوم کشور را کسب کرد.

آموزش و پرورش هرمزگان رتبه دوم هوشمندسازی مدارس  را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال استمرار طرح هوشمندسازی مدارس، آموزش و پرورش هرمزگان با کسب رتبه دوم کشوری در این طرح از سوی مقام عالی وزرات مورد تقدیر قرار گرفت.

وی افزود: تاکنون 576 مدرسه در قالب یک‌هزار و 123 کلاس درس شامل مدارس دولتی (خاص ـ غیر خاص) و غیر دولتی در استان هوشمند سازی شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

 آخوندی با اشاره به اجرای نظام جدید آموزشی و ضرورت هوشمندسازی مدارس بیان کرد: در این راستا 427 باب مدرسه هوشمند به شبکه ملی اینترنت متصل و 116 مدرسه در قالب 232 کلاس نیز در مجتمع‌های روستایی هوشمندسازی شده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: به منظور افزایش بازدهی آموزشی یک‌هزار و 115 نفر معلم و مدیر با دوره‌های هوشمندسازی آشنا شده‌اند.

آخوندی همچنین از تصویب 17 میلیارد ریال برای هوشمندسازی مدارس در سال تحصیلی 92 ـ 91  خبر داد و گفت: نظام جدید آموزشی کشور با محوریت سند تحول بنیادین تمرکز جدی را بر اجرای شیوه‌های نوین آموزش معطوف کرده است که توسعه مدارس هوشمند با استفاده از تکنولوژی روز نیز با همین هدف به جد در حال اجراست.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول