اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

شهید مطهری الگویی کم‌نظیر در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود

فرماندار گچساران در آیین بزرگداشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: شهید مطهری الگویی کم‌نظیر در مبارزه با رژیم ستمشاهی با صلاح علم و دانش بود.

شهید مطهری الگویی کم‌نظیر در مبارزه با رژیم ستمشاهی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مراسم بزرگداشت روز معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری امروز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

در این مراسم فرماندار، شهردار، جمعی از مسئولان، هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی نیز حضور داشتند.

فعالیت‌های ارزنده دانشگاه آزاد گچساران در عرصه‌های علمی و فرهنگی

فرماندار گچساران در این مراسم اظهار کرد: از فعالیت‌های ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی احساس مباهات و افتخار می‌کنم.

محمد شفیعی با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم بیان داشت: روز به روز بر سطح کیفی و گستره فعالیت‌های این واحد دانشگاهی افزوده می‌شود و این مهم جز با تلاش مضاعف مجموعه مدیریت و کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی محقق نمی‌شد.

وی تصریح کرد: محبوبیت در بین جوانان، شخصیت چند بعدی، مبارزه با رژیم ستمشاهی با صلاح علم و دانش، ارتباط صمیمی و اثرگذار با اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان، شهید مطهری را به عنوان الگویی کم‌نظیر معرفی کرده است.

فرماندار گچساران، شهید مطهری را به عنوان یک انسان اندیشمند و فیلسوف بزرگ معرفی کرد و گفت: همه معلمان و اساتید با بهره‌گیری از سخنان ارزشمند این استاد بزرگ در علم‌آموزی به جامعه موفق خواهند بود.

شفیعی خاطرنشان کرد: هنر آن است که انسان در مسیر مخالف آب بتواند داوم بیاورد و ایده‌های بلند خود را در میان اقشار مختلف مردم اعم از دانشگاهیان، روحانیون، کودکان، نوجوانان و جوانان ترویج کند.

این مسئول در گچساران اذعان داشت: در برخورد با جوانان و به ویژه دانشجویان آنقدر سعه صدر داشته باشیم که اگر از انقلاب اسلامی سئوالی مطرح شد، به ابهاماتشان به خوبی پاسخ دهیم.

شفیعی یادآور شد: معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند و انتظارشان این است که بتوانیم مشکلات معیشتی را حل و فصل کنیم.

وی افزود: از آن طرف انتظار ما از این قشر دلسوز و فرهیخته این است که به عنوان الگویی مناسب برای زیردستان خود باشند و با جوانان بسازند و بسوزند.

شفیعی تصریح کرد: به اساتید دانشگاه به عنوان افراد خاص نگاه می‌کنیم، چراکه زیر دست آنها پرورش یافته‌ایم و رشد و نمو کرده‌ایم.

انتهای پیام/82001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول