اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

وقوع بیش از 1500 حادثه غیر تصادفی در شهرستان برخوار

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 شهرستان برخوار گفت: در سال 91، وقوع بیش از یک هزار و 500 حادثه غیر تصادفی در شهرستان برخوار رخ داد که 130 نفر از بیماران جان خود را از دست دادند.

وقوع بیش از 1500 حادثه غیر تصادفی در شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، عباس رنجبران اظهار کرد: سال گذشته در شهرستان برخوار سه مورد حادثه‌ ویژه‌ اورژانسی رخ داده است.

وی افزود: کارشناسان اورژانس 115 برخوار در این مدت موفق شدند با حضور در دو عملیات احیا، جان دو بیمار را از مرگ حتمی نجات دهند و در عملیاتی دیگر نیز با تلاش موفقیت‌آمیز خود، به یک زن باردار امدادرسانی کرده و نوزادش را با سلامت کامل به دنیا آوردند.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی115شهرستان برخوار با اشاره به افزایش یک درصدی تصادفات شهرستان نسبت به سال91، تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان برخوار در سال 91، تعداد 2 هزار و 320 مأموریت شامل 748 مأموریت تصادفی و یک هزار و 572 مأموریت غیر تصادفی را انجام داد که در 160 مورد، بیمار و مصدوم به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

رنجبران، تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث تصادفی و غیر تصادفی را به ترتیب 13 و  130نفر دانست و یادآور کرد: واحد آموزش فوریت‌های پزشکی برخوار در سال گذشته، دوره‌های آموزشی احیای قلبی ریوی را در قالب طرح بها برای 216 نفر از گروه اصناف شهرستان برگزار کرد.

وی اظهار کرد: این شهرستان با جمعیتی افزون بر 115 هزار نفر، از دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در مناطق حبیب آباد و دولت آباد، دو آمبولانس مجهز به ICU سیار و یک خودروی رزرو و 13 کارشناس فوریت‌های پزشکی برخوردار است.

انتهای پیام/63002/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول