اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان شمالی:

فریضه امر به معروف در جامعه نباید به حاشیه رانده شود

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نباید به حاشیه رانده شود.

فریضه امر به معروف در جامعه نباید به حاشیه رانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حسینعلی یوسفعلی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع مدیران استان اظهار کرد: اگر این فریضه در جامعه به حاشیه رانده شود، اشرار حاکم شده و نعمت‌ها متوقف می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین و اثرگذارترین امر به معروف قرن است، افزود: این پدیده نهی از منکر قرن هم محسوب می‌شود، چراکه دست طاغوتیان را از نظام اسلامی قطع کرد.

یوسفعلی‌زاده خاطرنشان کرد: با برپایی نظام جمهوری اسلامی هرروز بر رعب و وحشت مستکبران افزوده و از سویی مظلومان جهان نیز یک ملجأ و امیدی را با استقرار نظام اسلامی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه باید این نعمت خدا را همواره شکرگزار بوده و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر این رسالت را پیش ببریم، تصریح کرد: مسئولان استان بنا به ظرفیت‌ها و نیروهای در اختیار باید در این زمینه نقش بیشترین را ایفا کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی اجرای این فریضه را باعث کارآمدتر شدن نظام اسلامی دانست و گفت: حفظ نظام از واجبات بوده و در این مسیر باید تلاش کرد.

* خراسان شمالی وضعیت خوبی را در فریضه امر به معروف دارد

یوسفعلی‌زاده همچنین وضعیت خراسان شمالی را در پیشبرد احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نسبت سایر استان‌های کشور را خوب توصیف کرد.

وی افزود: با این وجود نسبت به آنچه که وظیفه بوده، شرایط مطلوبی نیست و هنوز ناهنجاری‌هایی در این زمینه مشاهده می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از مسئولان استان درخواست کرد تا به نوبه خود به این فریضه دینی توجه بیشتری کرده تا ناهنجاری‌ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های پایلوت طرح تذکر لسانی را به اجرا در آورده است، گفت: تجربیات و اقدامات استان این هفته در قالب ویدئو کنفرانس در اختیار سایر ستادهای امر به معروف استان‌های کشور قرار می‌گیرد.

* 2 نوبت بازدید از دستگاه‌ها در قالب طرح نظارت بر عفاف و حجاب

یوسفعلی‌زاده با اشاره به بازدید 2 نوبت از دستگاه‌های استان در قالب طرح نظارت بر عفاف و حجاب گفت: بر خود وظیفه می‌‌دانیم تا از حسن توجه دستگاه‌ها به موضوع عفاف و حجاب تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از موارد عفاف و حجاب به دستگاه‌ها اعلام شده است، اظهار کرد: از مسئولان امر انتظار می‌رود تا نسبت به رفع موارد اقدام کنند.

انتهای پیام/63001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول