اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان:

وظیفه پلیس در امنیت برگزاری انتخابات مهم است

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه انتخابات تجلی اراده مردم در حماسه سیاسی است، گفت: پلیس وظیفه مهمی در اجرای امنیت برگزاری انتخابات دارد.

وظیفه پلیس در امنیت برگزاری انتخابات مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان در فرمانداری شفت اظهار کرد: امروز تأمین امنیت جامعه اسلامی به‌عهده ماست و به واسطه این نعمت باید قدردان حق تعالی باشیم.

وی ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که نیروی انتظامی با تمام قوا در حفظ امنیت جامعه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و زمانی که همه در کمال آرامش در خواب هستند، نیروی انتظامی بیدار است.

فرمانده انتظامی گیلان هدف این نیرو را تأمین امنیت آحاد جامعه دانست و تصریح کرد: همه ما باید بدانیم این مهم اگر برای رضایت الهی انجام شود، قطعاً مصداق بارز عبادت است.

وی خدمت به مردم به صورت مستمر را توفیق الهی خواند و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در طول سال با خدمات‌رسانی مضاعف به مردم در راستای ارتقای امنیت و آرامش در جامعه از این توفیق الهی بهره‌ برده است.

قائدرحمتی با اشاره به در پیش بودن انتخابات 24 خرداد، یادآور شد: انتخابات تجلی اراده مردم در حماسه سیاسی است و پلیس وظیفه مهمی در اجرای برگزاری خوب انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم، افزود: گوش به فرمان و تحت امر فرماندهی کل قوا هستیم.

جواد شفیعی‌ثابت فرماندار شفت نیز در این جلسه از تلاش‌های فرداد فکوری فرمانده سابق انتظامی شفت قدردانی و برای محمود قاسمی در انجام وظیفه فرماندهی انتظامی شهرستان شفت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/2300/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول