اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام ستاد ولایتی در شهرستان دشتستان خبر داد

گردهمایی ستاد ولایتی در برازجان

قائم مقام ستاد ولایتی در شهرستان دشتستان گفت: در هفته آینده گردهمایی ستاد ولایتی با حضور اعضای ستادهای بخش‌ها و شهرهای شهرستان در برازجان برگزار می‌شود.

گردهمایی ستاد ولایتی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سجاد خادمی ظهر امروز در نشست شورای مرکزی ستاد دکتر ولایتی در شهرستان دشتستان با دبیران ستادی شهرها و بخش‌های شهرستان دشتستان اظهار داشت: شرکت در انتخابات امری مهم و ارزشمند است و همه باید برای خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات نماد حماسه سیاسی است و باید با وحدت و همدلی و با شور و شعور در این انتخابات شرکت کنیم.

قائم مقام ستاد ولایتی در شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: امروز کشور نیاز به وحدت و همدلی دارد و در سایه این همدلی نیاز به رئیس جمهوری داریم که دارای سلامت نفس و توان مدیریت بالا باشد.

خادمی با تبیین ویژگی‌های دکتر ولایتی اضافه کرد: به‌نظر ما آقای ولایتی به عنوان فردی که بازوی انقلاب و رهبری هستند و از سابقه سیاسی روشن و معتدلی نیز برخوردار هستند می‌توانند بهترین گزینه برای رئیس جمهور آینده کشورمان باشند.

خادمی خاطر نشان کرد: امروز شاهد هستیم که آقای ولایتی همانند فردی جوان روزانه بیش از 20 ساعت کار می‌کند و این نشان از پویایی ایشان است و این انگیزه و توانایی در کنار روحیه متعادل، تجربه، تخصص و دانش ایشان می‌تواند از آقای ولایتی رئیس جمهوری موفق و بی‌بدیل بسازد.

وی در پایان گفت: در هفته آینده گردهمایی ستاد ولایتی با حضور اعضای ستادهای بخش‌ها و شهرهای شهرستان در برازجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2452/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول