اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان خبر داد

لرستان دومین استان برتر کشور در جذب اعتبارات عمرانی

استاندار لرستان گفت: براساس اعلام مجلس شورای اسلامی، لرستان در زمینه جذب اعتبارات عمرانی به عنوان دومین استان برتر کشور معرفی شده که این نیز خود نشانه اقدامات و تلاش‌های موثر و موفق انجام شده برای محرومیت‌زدایی از این استان است.

لرستان دومین استان برتر کشور در جذب اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با بیان این‌که مردم لرستان در انتخابات آینده حضوری دشمن‌شکن دارند، گفت: ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی به ویژه مردم این دیار با حضور دشمن‌شکن خود خلق حماسه سیاسی را در کشور ایجاد می‌کنند.

استاندار لرستان اظهار داشت: به‌رغم تمام دسیسه‎ها و توطئه‎های دشمن، ملت با بصیرت ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، انتخابات پیش‌رو را به عرصه‎ای برای خلق حماسه و رکوردی بی‌سابقه در اثبات مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل می‌کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: مردم ولایی و مومن دیار لرستان، در این دوره از انتخابات نیز همانند ادوار گذشته حضوری دشمن‌شکن در پای صندوق‌های رای دارند.

وی با بیان این‌که حضور هوشمندانه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، کشور را به عرصه‌ای برای خلق حماسه‌های ماندگار، عظیم سیاسی و اقتصادی تبدیل می‌کنند، گفت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب با توجه به شناختی که از ملت ایران دارند، امسال را با هوشمندی و درایت الهی خود سال حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند.

وی به پیشرفت‌های لرستان طی چند سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: سال 92 در لرستان با حضور ارزشمند رئیس جمهوری در لرستان آغاز شد و کلنگ احداث بلندترین سد جهان تحت عنوان سد بختیاری در استان لرستان بر زمین زده شد.

دهمرده خاطرنشان کرد: فراهم شدن زمینه احداث پتروشیمی کوهدشت، پیشرفت عالی طرح‌های عمرانی و زیر ساختی مهر ماندگار و همچنین کسب موفقیت‌های بزرگ استان در ستاد توسعه بخش کشاورزی و جذب اعتبارات عمرانی در سطح کشور از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رشد و تعالی لرستان است.

استاندار لرستان همچنین افزایش و منظم شدن پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را از دیگر دستاوردهای خدمت‌رسانی به مردم لرستان عنوان کرد و گفت: در سال جاری برگزاری اجلاس سراسری نماز در لرستان صورت می‌گیرد.

دهمرده یادآور شد: براساس اعلام مجلس شورای اسلامی، لرستان در زمینه جذب اعتبارات عمرانی به عنوان دومین استان برتر کشور معرفی شده که این نیز خود نشانه اقدامات و تلاش‌های موثر و موفق انجام شده برای محرومیت‌زدایی از این استان است.

دهمرده افزود: کسب عنوان برتر کشور در ستاد توسعه بخش کشاورزی و دریافت 400 میلیارد ریال تسهیلات اضافی به عنوان تشویق دولت، دیگر موفقیت مدیریت اجرایی لرستان است.

وی اظهار داشت: امروز در لرستان فضای همدلی و تعامل همراه با پیشرفت و توسعه این استان ایجاد شده است و پروژه‌های نظیر آزادراه‌ها، سدها و ...در حال انجام است.

انتهای پیام/2304/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول