اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کسب 12 رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآنی توسط آذربایجان‌غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: سال گذشته 12 دانش‌آموز آذربایجان‌غربی موفق به کسب رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآنی شدند.

کسب 12 رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآنی توسط آذربایجان‌غربی

ولی سمرقندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از نظر برگزاری مسابقات قرآنی و احکام در بین دانش‌آموزان استان جزو استان‌های پیشتاز در کشور بود.

وی با تاکید بر ایجاد شور و نشاط معنوی در بین دانش‌آموزان، تصریح کرد: مسابقات قرآنی به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و شعائر اسلامی در مدارس آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

سمرقندی با اشاره به حضور 262 هزار نفر از دانش‌آموزان آذربایجان‌غربی در مسابقات قرآنی، خاطرنشان کرد: سال گذشته 30 هزار نفر از این دانش‌آموزان به مرحله شهرستانی مسابقات راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: تعداد دو هزار نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی پس از رقابت با یکدیگر انتخاب و به مرحله استانی وارد شدند.

وی به راه‌یابی 98 دانش‌آموز از آذربایجان‌غربی به مسابقات قرآنی مرحله کشوری اشاره کرد و گفت: سال گذشته 12 نفر از دانش‌آموزان اعزامی به این مسابقات رتبه برتر کشوری را کسب کردند.

سمرقندی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم، نهج‌البلاغه، احکام و ... برگزار شد.

انتهای پیام/61010/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول