اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

هیئت شمشیربازی اردبیل در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیئت شمشیربازی استان اردبیل جزو اولویت‌های اصلی تخصیص اعتبارات ورزشی است.

هیئت شمشیربازی اردبیل در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج شامگاه چهارشنبه در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با اشاره به این‌که این هیئت جزو هیئت‌های برتر ورزش استان اردبیل است اظهار داشت: به خاطر توفیقات این هیئت در سال‌های اخیر شمشیربازی جزو هیئت‌های اولویت‌دار ورزش استان قرار گرفته و از مزایا و اعتبارات لازم برخوردار خواهد شد.

وی هیئت شمشیربازی اردبیل را یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین هیئت‌های ورزشی استان دانست و افزود: حرکت براساس برنامه‌ریزی مدون و به‌روز راز توسعه و پیشرفت شمشیربازی استان است.

عضو شورای اداری اردبیل تصریح کرد: با توجه به استعداد جوانان اردبیلی و نتایج درخشانی که در رشته‌های انفرادی ورزش استان کسب نموده است شمشیربازی حرف‌های زیادی در سال‌های آینده برای بیان خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر حمایت اداره کل ورزش از هیئت استان افزود: این هیئت در اولویت تخصیص اعتبارات قرار خواهد گرفت و امیدواریم با مشخص شدن وضعیت اعتباری اداره کل، بتوانیم هر چه در توان داریم برای تقویت شمشیربازی استان بکارگیریم.

پازاج همچنین بر رفع مشکلات سالن فعلی شمشیربازی نیز قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: اداره شمشیربازی را در استان اردبیل به شمشیربازان واگذار خواهم کرد.

هادی صباغی با ارائه گزارشی جامع از وضعیت این هیئت، شمشیربازی اردبیل را یکی از استان‌های برتر کشور، به ویژه در رده‌های پایه دانست.

وی افزود: با قرار گرفتن در سه سال گذشته در جمع پنج هیئت برتر کشور و هیئت‌های ورزشی استان نشان دادیم شمشیربازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل خاطرنشان کرد: زمانی که ما هیئت را تحویل گرفتیم در رده 46 هیئت‌های استان و 21 کشور قرار داشتیم اما امروز جزو هیئت‌های برتر استان و کشور هستیم و این در سایه حمایت‌های اداره کل ورزش و فدراسیون و تلاش شبانه‌روزی تک تک اعضای هیئت، شهرستان‌ها و مربیان محقق شده است.

صباغی فعالیت‌های هیئت شمشیربازی را در چهار حوزه سازماندهی، تربیت نیروی انسانی متخصص، استعدادیابی و قهرمان‌پروری و تجهیز و توسعه اعلام کرد و بیان داشت: تنها هیئت شمشیربازی کشور هستیم که هفت شهرستان فعال داشته و اکنون شمشیربازی در اکثر شهرهای استان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در این مدت نزدیک به 150 میلیون ریال تجهیزات شمشیربازی هم به هیئت‌های شهرستانی تخصیص داده‌ایم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل با تاکید بر مشکلات مالی و تجهیزاتی شمشیربازی استان اظهار داشت: گرانی تجهیزات و افت شدید منابع مالی باعث شده است تا برای انجام برنامه‌های خود در تنگنای شدید باشیم و امیدورایم با تداوم حمایت‌های مسئولان ورزش استان و فدراسیون، شمشیربازی اردبیل بتواند به مسیر تعالی خود ادامه دهد.    

وی در پایان خطاب به اعضای مجمع اظهار داشت: این آخرین باری است که بنده برای ریاست این هیئت کاندیدا می‌شوم و قطعا در مدت مسئولیت خود تلاش خواهم نمود با کادرسازی و آماده نمودن نیروهای شمشیربازی، زمینه را برای سپردن مسئولیت به شمشیربازان فراهم کنم.

انتهای پیام/62003/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول