اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اهانت به مقبره حجر بن عدی خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اهانت به مقبره حجر بن عدی صحابی رسول اکرم(ص) در سوریه توسط تروریست‌ها را خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا دانست.

اهانت به مقبره حجر بن عدی خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا است

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اهانت به مقبره "حجر بن عدی" صحابی رسول اکرم(ص) در سوریه توسط تروریست‌ها را به شدت محکوم کرد و گفت: این اقدام شنیع و غیر قابل قبول در راستای هتک حرمت مقدسات مسلمانان است.

وی افزود: اقدام توهین‌آمیز تروریست‌ها با حمایت حامیان غربی آنها صورت گرفت و سکوت جهانیان در قبال این هتک حرمت تاسف‌بار است.

وی با بیان اینکه استفاده‌کننده نخست از این اقدامات رژیم صهیونیستی است، گفت: اینها نه تنها با تشیع و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) و این مکتب مخالف هستند، بلکه با همه نمادهای انسان صالح و نمادهای دینداری و باورهای عموم مسلمانان مخالف‌اند.

ابراهیمی گفت: تروریست‌های تکفیری که طبق خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا اوضاع سوریه را به هم ریختند به دنبال ایجاد اختلاف و فتنه بین مسلمانان و ایجاد جنگ مذهبی هستند.

ابراهیمی اظهار داشت: تخریب قبر حجر بن عدی از بزرگان اسلام و اصحاب پیامبر اکرم(ص) در راستای سیاست جنگ مذاهب و تقابل با شیعه‌گری در دنیا است که در رأس اولویت‌های ضد دینی استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم است.

وی افزود: تروریست‌ها در سوریه با توهین به مزار اصحاب رسول اکرم(ص) و بزرگان دین طبق خواسته رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به اقدامات توطئه‌آمیز زنند و دشمنان اسلام تلاش دارند تا با این اقدام در کشورهایی نظیر سوریه، عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس درگیری ایجاد کند و تجزیه این کشورها را تسریع بخشیده، ثروت‌های مالی آنها را به یغما برده و نیروی جوان آنها را نیز وارد درگیری‌ها کند.

انتهای پیام/2296/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول