اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

فتنه‌ غرب در سوریه برای زمین‌گیر کردن بیداری اسلامی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز دشمن از همه‌گیر شدن انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در دنیا عاجز شده است و به همین دلیل درصدد زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی در سوریه است.

فتنه‌ غرب در سوریه برای زمین‌گیر کردن بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی نور قروه گفت: پدیده انقلاب اسلامی از پدیده‌های ارزشمند معاصر است که با طاغوت‌زدایی توانست حاکمیتی مبتنی بر فرهنگ دینی را در جامعه حاکم کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرز ندارد و پیام خود را به اقصی نقاط دنیا صادر کرده است افزود: این انقلاب از هویتی قدرتمند برخوردار است که بر اساس اصول فطری بنا شده است و از این رو مورد اقبال و پذیرش تمامی انسان‌هاست.

وی تربیت صحیح و انقلابی ماندن را دو رکن اصلی برای تربیت نسل آینده برشمرد که در سایه سار عبودیت بتوانند حقیقت را به جهانیان ابلاغ کنند.

خاموشی هدف نهایی تبلیغ را حاکمیت فرهنگ دینی و اعمال برخاسته از آن در جامعه اعلام کرد و افزود: اصل انقلاب اسلامی ایران نیز این هدف را دنبال می کند که باید نیروهای متعهد را به گونه‌ای پرورش دهیم که در دفاع از گوهر ارزشمند انقلاب اسلامی، حماسه‌هایی ماندگار همچون دفاع مقدس را خلق کنند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی طرح تمامی دسیسه‌های دشمنان علیه ملت ایران را دست برداشتن از انقلاب و آرمان‌های آن عنوان کرد و گفت: امروز دشمن از همه‌گیر شدن انقلاب اسلامی در دنیا عاجز شده است و به همین دلیل در سوریه درصدد زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی ایران در این کشور است.

خاموشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی تصریح کرد: نشر کتاب و محصولات فرهنگی، رساندن صحیح، کیفی و زیبای معانی و مفاهیم انقلاب در قالب سینما، به کارگیری فناوری‌های نو در زمینه محتوای ملی، شبکه ملی و کاربر ملی و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در قالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی هر منطقه باید منطبق بر هویت، تاریخ و فرهنگ آن منطقه باشد که از تمامی صاحبان تالیف و کرسی‌های علمی منطقه دعوت می‌شود تا به صحنه بیایند.

انتهای پیام/79009/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول