اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 111

جمشیدی: تضمین‌ آینده درخشان کشور با انتخاب اصلح محقق می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: با انتخاب اصلح، تضمین‌کننده آینده درخشان کشور خواهیم بود.

جمشیدی: تضمین‌ آینده درخشان کشور با انتخاب اصلح محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، هیئت‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها شکل گرفت.

وی تصریح کرد: تاکنون سه هیئت اجرایی ویژه برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان‌ها شکل گرفته بود که شامل هیئت اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار، هیئت اجرایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی و هیئت اجرایی بخش مستقل به ریاست بخشدار مستقل است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: همزمان با آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دو هیئت اجرایی دیگر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مستقل شکل می‌گیرد.

به گفته وی فرمانداران و بخشداران باید ظرف مدت سه روز با معرفی 30 نفر از معتمدین، پس از رأی‌گیری اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری را در حوزه‌های انتخاباتی خود معرفی کنند.  

جمشیدی اعلام کرد: پنج هیئت اجرایی برای انتخابات این دوره در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات یادآور شد: همه باید ملتزم به قانون باشیم و عمل کردن به قانون باید محور فعالیت‌های ما باشد تا به لطف الهی انتخابات را در فضایی امن و آرام و به دور از مشکلات برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه عمل کردن به قانون و قانونمندی از هر نوع فتنه، هزینه و خسارتی جلوگیری خواهد کرد، گفت: فتنه 88 نتیجه عدم پایبندی و التزام به قانون یکی از کاندیداها و هوادارانش بود بنابراین با تجربه‌ای که از آن روزها به دست آوردیم، باید همه افراد چه دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات و چه کاندیداهای انتخابات ملتزم به قانون باشیم تا هزینه‌ای برای نظام ایجاد نکنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان انتخاب اصلح را یکی از اهداف برگزاری انتخابات خواندند و پارامترها و شاخص‌های یک انتخاب اصلح را بیان کردند که چنانچه برای انتخاب خود به همین شاخص‌ها بسنده کنیم قطعاً بهترین انتخاب را خواهیم داشت و با انتخاب اصلح، تضمین‌کننده آینده درخشان کشور خواهیم بود.

جمشیدی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با اتکا به مردم در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی‌دارد، خاطرنشان کرد: زمانی که مردم در صحنه حضور پیدا می‌کنند از هر اتفاقی جلوگیری می‌شود و حضور مردم خنثی‌کننده هر توطئه‌ای است.

وی افزود: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری در بیاناتشان بیشترین تأکید را بر آن داشتند، حضور گسترده و فراوان مردم پای صندوق‌های رأی است و این حضور که برای نظام در اولویت اول همه مسائل است، انشاالله با همت همه دست‌اندرکاران، آگاهی و احساس مسئولیت مردم ولایتمدار بار دیگر اتفاق خواهد افتاد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان سه ویژگی قانونمندی، امانتداری و هوشمندی را به عنوان مهمترین فاکتورهای پیشگیری از ایجاد هرگونه چالشی برشمرد و تأکید کرد: همه ما امانتدار رأی مردم هستیم و باید از این امانت به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

انتهای پیام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول