اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

نظارت بر 700 طرح کشاورزی در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از نظارت بر 700 طرح کشاورزی در این استان خبر داد.

نظارت بر 700 طرح کشاورزی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، سیدمجید موسوی در کارگروه توسعه کشاورزی استان سمنان که با حضور رهی استاندار سمنان و اعضای این کارگروه در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای اجرای طرح‏های توسعه کشاورزی در سمنان، 227 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این طرح‏ها در زمینه‏های آب و خاک، روش‏های نوین آبیاری دامداری، احداث باغ‏ها، گلخانه‏ها و منابع طبیعی است، افزود: با اجرای این طرح‏ها، برای بیش از 500 نفر در استان اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان همچنین از نظارت بیش از 700 طرح ایجاد شده در استان سمنان خبر داد و گفت: از این تعداد، 14 طرح انحراف از قانون داشتند که در یک فرصت یک ماهه و در صورت اقدام نامناسب تسهیلات داده شده از آنان پس گرفته خواهد شد.

استاندار سمنان نیز در این جلسه نظارت مستمر بر طرح‏های توسعه کشاورزی به منظور اثربخشی را در این بخش مهم برشمرد.

عباس رهی بر لزوم ایجاد ساز و کارهای لازم برای فراهم کردن ماشین‏آلات نو با تکنولوژی بالا به منظور توسعه بخش کشاورزی در استان تاکید کرد.

آغاز توزیع اعتبارات طرح‏های توسعه کشاورزی در سال 92 و تصویب 228 طرح توسعه کشاورزی استان اولین گام در توزیع اعتبارات جدید بود که اعضای کارگروه توسعه کشاورزی استان در این جلسه با آن موافقت کردند.

انتهای پیام/2249/و/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول