اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی خبر داد

ترویج فرهنگ قرآن بین جوانان اولویت ارشاد خراسان‌رضوی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: ترویج فرهنگ قرآن کریم بین جوانان اولویت سیاست‌های راهبری فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی است.

ترویج فرهنگ قرآن بین جوانان اولویت ارشاد خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید سرابی ظهر امروز در آستانه برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی اظهار کرد: اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستا‌ن‌های خراسان‌رضوی زیرساخت‌های لازم برای ثبت‌نام کودکان و نوجوانان در تمام رشته‌ها را فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی برگزاری مسابقات حضور نسل جوان است گفت: کمیته ویژه‌ای برای حضور فعال نسل جوان و نوجوان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسا‌ن‌رضوی تشکیل شده است.

سرابی افزود: این کمیته کار هماهنگی و تامین زیرساخت‌های لازم برای حضور جوانان و نوجوانان در مسابقات قرآنی را برعهده دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ قرآن کریم در بین جوانان اولویت سیاست‌های راهبری فرهنگ و ارشاد خراسان‌رضوی است.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم به تبلیغ و ترویج این فرهنگ کمک بزرگی می‌کند.

سرابی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم همکاری می‌کند و محدودیتی در پذیرش شرکت کنندها قائل نمی‌شود.

انتهای پیام/70006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول