اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

استعدادهای گردشگری روستاهای استان اردبیل شناسایی شود

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل بر شناسایی استعدادهای گردشگری در روستاهای این استان تاکید کرد.

استعدادهای گردشگری روستاهای استان اردبیل شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید کمال‌الدین میر‌جعفریان در جلسه بررسی مشکلات روستاهای هدف گردشگری استان اردبیل با تاکید بر توجه جدی به آبادانی روستاهای هدف گردشگری و شناسایی مکان‌های گردشگری موجود در استان، استعدادیابی این مکان‌ها را در توسعه اشتغالزایی موثر دانست.

وی یادآور شد: استعدادهای گردشگری در برخی روستاهای گردشگری استان بی‌نظیر است که باید با شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران به این مناطق در رونق‌بخشی گردشگری و همچنین اشتغالزایی تلاش کنیم.

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر اطلاع‌رسانی از فضاهای گردشگری موجود در استان حضور اصحاب رسانه و مطبوعات و اطلاع‌رسانی از استعدادهای گردشگری و مشکلات موجود در این مناطق را در توسعه گردشگری تاثیرگذار عنوان کرد.

میر‌جعفریان با اشاره به نقش ارتباطات و اطلاعات در شناسایی و تبلیغ روستاهای هدف گردشگری استان بر توجه ویژه به ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی و تلفن همراه و اینترنت در این روستاها تاکید کرد.

این مسئول با بیان فرصت‌های متمایز موجود در روستاهای هدف گردشگری در استان خواستار توجه دهیاران به مشکلات موجود در این روستاها و اقدام در جهت حل آن شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کل امور روستایی استانداری اردبیل نیز در این جلسه از وجود 48 روستای هدف گردشگری در استان اردبیل خبر داد.

نصیب نجفی افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزیر کشور، رئیس میراث فرهنگی کشور، وزیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و مرکز توسعه روستایی وظایفی برای دستگاه‌های مختلف اجرایی در جهت آبادانی روستاهای هدف گردشگری تدوین شده است.

وی ایجاد پارکینگ بین راهی، توسعه و تعریض راه‌های روستایی، جلوگیری از تخریب ساختار طبیعی روستاها، اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری و احداث پل را از جمله اقدامات تعریف شده برای اجرا در این روستاها عنوان کرد.

انتهای پیام/62005/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول