اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خبر داد:

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قم‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از تشکیل و آغاز به کار رسمی هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قم خبر داد.

تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قم‌

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: برابر جدولی که از ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام شده است، امروز باید کاندیداهایی که صلاحیت رقابت انتخاباتی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند جمع بندی کرده و فردا به آنها ابلاغ کنیم.

وی بیان داشت: آنها دو روز فرصت اعتراض دارند که بررسی مجدد صورت گرفته و نتیجه به داوطلب اعلام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: ممکن است در این مسیر تعدادی انصرافی داشته باشیم که از لیست کلی حذف می‌شوند بنابراین تنها با کسانی مکاتبه می‌شود که انصراف ندادند یا تائید شدند.

وی از تشکیل هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قم خبر داد و گفت: اعضای این هیئت، بعد از مشخص شدن رسما از فردا کار خود را آغاز خواهند کرد.

عرب انصاری تصریح کرد: برابر قانون انتخابات 30 نفر معتمد از ناحیه فرمانداری به هیئت نظارت معرفی خواهند شد و سپس معتمدین با رای این 30 نفر که نمایندگان مردم هستند، برای حضور در هیئت اجرایی انتخاب خواهند شد.

وی در مورد تعداد صندوق‌های اخذ آراء گفت: فعلا 600 صندوق ثابت برای اخذ آراء در نظر گرفته شده است که البته این میزان انعطاف پذیر بوده و با نظر هیئت اجرایی قابل تغییر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم یادآور شد: با توجه به همزمان شدن انتخابات شوراها با ریاست جمهوری تنها صندوق ثابت داشته و صندوق سیار نداریم البته برای اخذ آراء مراجع تقلید و علما، صندوق سیار خواهیم داشت.

انتهای پیام/78001/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول