اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان رویش جوانان انقلابی

دعوت 1404 جوان مازندرانی برای حضور قالیباف در انتخابات

1404 جوان انقلابی مازندرانی با امضای نامه‌ای سرگشاده حمایت خود را برای حضور محمدباقر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

دعوت 1404 جوان مازندرانی برای حضور قالیباف در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری؛ در نامه 1404 جوان مازندرانی برای حضور قالیباف در انتخابات آمده است: به خوبی واقفید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اولین ساعات تأسیس و تشکیل خود به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با انواع هجمه‌ها و حمله‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی از سوی استکبار جهانی به خصوص آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و آیادی ناخلف آنها روبرو بوده که علی‌رغم آن همه دشمنی امروز نظام مردم سالار دینی و اسلامی ایران در قالب جمهوری اسلامی ایران که با رأی و پشتوانه قاطبه مردم شکل گرفته، به عنوان الگوی مناسب کشورهایی که در آنها بهار اسلامی طنین‌انداز شده قرار گرفته است که این نشانه پیشرفت نظام مبتنی بر رأی مردم تحت زعامت ولی‌فقیه است.

در این نامه تاکید شده است: همانطوری که می‌دانید انقلاب اسلامی همچنان سال‌ها و ماه‌های تعیین‌کننده دیگری در پیش خواهد داشت که واجب است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌ها حاضر و آماده باشند و از کید و مکر جهان خواران و آمریکا غافل نمانند.

در این نامه سرگشاده آمده است: مردم ایران می‌دانند که این روزها روز امتحان الهی است، روز پرخاش علیه کسانی است که با اسلام کینه دیرینه دارند، روز انتقام از کفر و نفاق است، روز فداکاری است، امروز روز عاشورای حسینی است؛ کمرهایمان را محکم بسته‌ایم و برآنیم که نگذاریم پیشکسوتان جهاد و شهادت و خون، در پیچ و خم زندگی ما به فراموشی سپرده شوند و انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

1404 جوان مازندرانی در این نامه بیان داشته‌اند: امروز ما جوانان و نخبگان علمی، هنری، سیاسی و فرهنگی از دیار علویان، اولین خاستگاه حکومت شیعی جهان، خطه سرسبز شمال «تبرستان»، برآنیم تا در شرایط حساس انقلاب و در این پیچ تاریخی بشریت و اسلام و نظام اسلامی که مایه امید همه مستضعفان و پابرهنگان جهان شده، وظیفه تاریخی خود را بشناسیم و از آن جا که امیر قافله صبر و بصیرت حضرت امام خامنه‌ای بر انتخاب بهترین تاکید نموده و فرموده‌اند که در نهایت رای مردم تعیین‌کننده است و آن چه که اهمیت دارد تشخیص شما و رای شماست و باید خودتان تحقیق کنید از انسان‌های مورد اعتمادتان بپرسید تا به اصلح و برسید و اصلح را انتخاب کنید، باید رو به پیشرفت و تکامل باشیم.

در این نامه آمده است: و ما هم برآنیم تا با مدد از چادر خاکی حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) و از سرزمین علویان به دنبال اصلح برویم و از او حمایت کنیم و او را متقاعد کنیم.

در این نامه سرگشاده ضمن تاکید بر حضور قالیباف در انتخابات تصریح شده است؛ امروز با دعوت از جنابعالی که پیشکسوت جهاد و شهادتید احتجاجی تاریخی خواهیم داشت و بر شماست که بواسطه «لولا حضور الحاضر و قیام الحجه بوجود الناصر، اخذ الله علی العلماء الا یقاروا علی کظۀ ظالم، ولا سغب مظلوم»، در میدان مبارزه و نبرد حاضر شوید.

در ادامه آمده است: لذا با استعانت از درگاه حضرت حق‌تعالی و با امید به نصرت اسلام و مسلمین در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دست در دست یکدیگر داده و برای تحقق این امر تمام تلاش خالصانه خود را در راستای پیروزی حضرتعالی در عرصه انتخابات به کار می‌بندیم و باید منتظر ماند تا پرده‌ای دیگر از حماسه آفرینی ایرانیان را به نظاره نشست.

در پایان این نامه تاکید شده است؛ به فضل و عنایت خداوند قادر و حکیم، مردم بصیر کشورمان نیز، با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، با انتخاب کارآمدی، ولایت‌مداری و مردم‌داری، مانع بسط قدرت کانون‌های قدرت، ثروت، فتنه و انحراف خواهند شد؛ تا در پرتو این انتخاب به حق، ضمن رفع هر چه سریعتر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، زمینه لازم برای اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و توسعه و دستیابی به یک جامعه برخوردار از علم و اخلاق و عدالت مهیا گردد.  

والعاقبة للمتقین.....

انتهای‌پیام/ 86011/ط

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول