اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج کارگری سمنان خبر داد

افزایش شمار پایگاه‏های بسیج کارگری تا 18 واحد

فرمانده بسیج کارگری شهرستان سمنان از افزایش شمار پایگاه‏های بسیج کارگری تا 18 واحد در این شهرستان خبر داد و گفت: فرهنگ خلاقیت باید در جامعه نهادینه شود.

افزایش شمار پایگاه‏های بسیج کارگری تا 18 واحد

علی‌اکبر حسنان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان بیان کرد: کارگر بسیجی ضمن اعتقاد و التزام عملی به اسلام، نوآوری و خلاقیت، وجدان کاری و روحیه کار جمعی را از خود بروز می‌دهد.

فرمانده بسیج کارگری شهرستان سمنان اظهار داشت: تفکر بسیجی در هر زمانی راهگشای مسائل به ظاهر حل‌نشدنی است؛ بنابراین باید در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با پیاده کردن فرهنگ و تفکر بسیجی در واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی، بسیجیان را وارد عرصه تولید کرد.

وی بیان کرد: فراگیر شدن فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی به ویژه در واحدهای کارگری استان سمنان که کانون اصلی تولید و توزیع چنین فرهنگی است، جز با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و به دست اقشار مختلف، جوانان، متخصصان و صنعت‏گران در سنگر کار و تلاش ممکن نمی‏شود.

حسنان با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» خاطرنشان کرد: به‏روزرسانی دانش و تکنولوژی، استفاده از تحقیقات و نوآوری، تنوع محصولات مطابق با نیازهای مشتریان و استفاده از امکانات موجود و صرفه‌جویی در مواد اولیه از عوامل موفقیت کالای ایرانی است.       

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و نقش مهم و به‏سزای آحاد ملت به ویژه کارگران و بسیجیان تصریح کرد: کارگران و بسیجیان با حضور پرشور و مقتدرانه در انتخابات آتی با پیروی از مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب و نظام خواهند زد.

فرمانده بسیج کارگری شهرستان سمنان با بیان اینکه شهید برونسی از افتخارات جامعه کارگری محسوب می‌شود، گفت: در حال حاضر، هشت پایگاه کارگری در سطح شهرستان فعالیت دارند و این شهرستان با توجه به صنعتی بودن ظرفیت حداقل 10 پایگاه دیگر را دارد که تحقق این امر مستلزم همکاری مدیران کارخانه‏ها و شرکت‌هاست.

حسنان مهم‌ترین برنامه‌های بسیج کارگری سمنان را در سال 92 افزایش کمی و کیفی حلقه‌های تربیتی صالحین، جذب اعضای عادی و فعال، برگزاری نشست‌های بصیرتی و . . .  عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول