اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره هواشناسی البرز اعلام کرد

آسمان نیمه ابری و بارش‌های پراکنده در انتظار البرز

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز گفت: در این هفته شاهد آسمانی نیمه ابری و بارش‌های پراکنده در البرز خواهیم بود.

آسمان نیمه ابری و بارش‌های پراکنده در انتظار البرز

منصور رحمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش وزش باد، افزایش ابر و وضعیت ناپایدار جوی در آسمان استان البرز بودیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل در اکثر روزها آسمان البرز کمی ابری تا نیمه ابری بود و همین امر به تداوم آب و هوای بهاری در استان کمک کرد.

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز در ادامه به بیان پیش‌بینی آب و هوای این استان طی هفته جاری پرداخت و گفت: پیش‌بینی‌های هواشناسی حداکثر برای 24 ساعت معتبر است و در اکثر مراکز پیش‌بینی‌های بیشتر از 3 روز ارائه نمی‌شود.

رحمانیان افزود: اما با توجه به شرایط موجود و نقشه‌های علمی به دست آمده از مراکز معتبر به احتمال فراوان وضعیت ناپایدار تا اواخر هفته جاری در استان البرز تداوم خواهد یافت.

وی بیان داشت: در روزهای شنبه تا دوشنبه این هفته شاهد آسمانی نیمه ابری و بارش‌های پراکنده به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود و در این روزها وزش باد نیمه شدید را نیز تجربه خواهیم کرد.

*افزایش دمای هوای در استان البرز

مدیرکل اداره هواشناسی استان البرز متذکر شد: با وجود بارش‌های پراکنده در روزهای آینده، شاهد افزایش دمای هوا در شهرهای این استان خواهیم بود و انتظار داریم که درجه حرارت هوا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به حدود 29 درجه بالای صفر برسد.

رحمانیان گفت: افزایش ابر به ویژه در ارتفاعات استان البرز به صورتی است که پیش‌بینی می‌شود از عصر روز یکشنبه به مدت 24 ساعت در ارتفاعات استان شاهد بارش پراکنده باران باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: در سردترین ساعات نیز طی روزهای شنبه و یکشنبه شب‌ها دمای هوا حداکثر 11 درجه خواهد بود که در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این میزان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول