اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی خبر داد

کاهش 3 درصدی اخراج کارگران در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از کاهش سه درصدی اخراج کارگران در آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد.

کاهش  3 درصدی اخراج کارگران در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح پیش از ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از فعالان جامعه کارگری استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به جایگاه مسائل کارگری در کشور اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که باید در عرصه جامعه کارگری و همچنین در حوزه کارفرمایان مورد توجه قرار گیرد حذف نگاه ابزاری به این بخش است.

وی بر ضرورت توجه به مطالبات قانونی انجمن‌های صنفی کارگری و کانون انجمن‌های صنفی کارگری استان تأکید کرد و گفت: با عنایت به نقش انجمن‌های صنفی در تحقق مطالبات قانونی کارگران، باید حمایت ویژه‌ای از فعالیت‌های آنها صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی  با اعلام آمادگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی برای ارتقای کیفی و کمی فعالیت‌های توسعه آور کارگران به ضرورت حضور تشکل های کارگری اشاره کرد و گفت: وجود این تشکل‌ها یکی از راهکارهای مناسب در مسیر نیل به توسعه ملی هستند.

فاتح گفت: در مسائل حوزه کارگری باید به مطالبات گروه‌های کارگری توجه شود.

وی به اهمیت روابط متقابل کارگری و کارفرمایی اشاره کرد و گفت: نگاه منصفانه‌ای باید در این زمینه حاکم باشد و ضرورت دارد تا این روابط در حوزه‌های مختلف تولیدی، صنعتی و خدماتی تسهیل و بهبود یابد.

فاتح با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی مقام معظم  رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی یادآور شد: حوزه‌های مختلف بر تحقق اهداف و شعار امسال تأثیرگذاری متقابل دارند.

وی در ادامه به نتایج سازنده بازدید از مراکز تولید و کارگری اشاره کرد و گفت: اهتمام ویژه‌ای به این برنامه‌ها خواهیم داشت و حل وفصل مشکلات کارگران در اولویت اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی آذربایجان شرقی قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از کاهش سه درصدی اخراج کارگران در آذربایجان‌شرقی در سال گذشته خبر داد و گفت: با مکانیزه کردن سیستم دریافت دادخواست‌های کارگران زمان رسیدگی به موضوعات حقوقی و مطالبات قانونی کارگران کاهش یافته است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول