اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اعزام 2 هزار نفر از اسدآباد به مرقد مطهر امام راحل(ره)

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: پیش‌بینی می‌شود در سالروز رحلت امام راحل(ره) بیش از 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم اسدآباد به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شوند.

اعزام 2 هزار نفر از اسدآباد به مرقد مطهر امام راحل(ره)

فیروز محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، امام خمینی(ره) را نابغه عصر معاصر خواند و اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان پدری دلسوز برای ملت ایران و مظهر مهربانی، اقتدار و صلابت بود.

وی با اشاره به توصیف امام راحل از سوی رهبر معظم  انقلاب مبنی بر اینکه امام (ره) پدر ملت ایران و جنبش اسلامی امروز در جهان اسلام است، تصریح کرد: امروز حاصل همه تلاش‌ها و آرمان‌های بزرگ امام راحل(ره) به بار نشسته است و نه تنها در میان مسلمانان شیعه بلکه در همه کشورهای مسلمان جهان طنین‌انداز شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم به مرقد مطهر امام اعزام شدند، از اعزام 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به حساسیت ویژه در سال‌ جاری و همچنین تحقق شعار حماسه سیاسی امسال بیش از 2 هزار نفر اعزامی را به مرقد مطهر امام داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام مشتاقان به مرقد مطهر امام در طی دو جلسه در استانداری و فرمانداری شهرستان اسدآباد اندیشیده شده است، افزود: ما برای ایاب و ذهاب نیروهای اعزامی وسایل نقلیه و اقدامات لازم را مهیا کرده‌ایم.

وی از برگزاری مراسم گرامیداشت 14 خرداد در مسجد جامع شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و مسئولان و به همت هئیت‌های رزمندگان، سپاه، اداره ارشاد اسلامی، دفتر امام جمعه، فرمانداری و دیگر ادارات برگزار می‌شود.

محمودی با بیان اینکه فراخوانی بسیجیان در قالب دسته‌های عزاداری نیز در سطح شهر در 14 خرداد امسال داریم، خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و همچنین 14 خرداد با محوریت حوزه‌های مقاومت بسیج در مراکز دهستان‌ها با همکاری دهیاران و شوراها برگزار می‌شود که امیدواریم امسال این مراسم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/89008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول