اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از معلمان بازنشسته و نمونه املشی

جعفری: عملکرد آموزش و پرورش املش در سطح استان مطلوب است

فرماندار املش عملکرد آموزش و پرورش املش را در سطح استان مطلوب خواند و گفت: رتبه‌های خوب کنکور، شاخص‌های آموزشی و عملکردی و آماده‌سازی و نوسازی 14 مدرسه از نمونه‌های بارز آن است.

جعفری: عملکرد آموزش و پرورش املش در سطح استان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، مهدی جعفری امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته این شهرستان در کانون معصومین (ع) املش، تکریم معلمان را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: سلامت جامعه ما در حال و آینده در گرو تلاش این بزرگواران است.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت و پیشرفت‌های علمی در کشور، افزود: استکبار جهانی با سیاست و برنامه‌های خاصی در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران برای ایجاد احساس حقارت مردم تلاش می‌کند.

فرماندار املش با بیان اینکه استکبار جهانی در این کشورها به دنبال فقر علمی و سپس فقر صنعتی است، افزود: در دین ما به تزکیه نفس و تربیت سفارش بسیار شده و فرهنگ و اخلاق در اولویت قرار دارد.

جعفری ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال ترویج بی‌بند و باری با تقویت شبکه‌های ماهواره‌ای و تبلیغات لباس‌ها و الگوهای برنامه‌ریزی شده برای زنان و مردان و فرزندان ما است و تلاش می‌کند که فرهنگ مردم ما را به دست گیرد.

وی معلمان را مانند ستارگانی توصیف کرد که راه را به نسل جوان نشان می‌دهند.

فرماندار املش از پیشکسوتان و بازنشستگان خواست تا با ارائه و انتقال تجربیات چندین ساله خود در عرصه علم و دانش به معلمان جدید برای رشد و بالندگی کشور کمک کنند.

رئیس آموزش و پرورش املش نیز در ادامه مراسم مذکور گفت: این همایش با هدف گرامیداشت یاد و خاطره معلم و ارتقای جایگاه علم و دانش در سطح شهرستان برگزار شده است.

محمد فائزی با اشاره به اینکه تحول و پویایی هر ملتی به نحوه آموزش و تربیت آن بستگی دارد، گفت: تحول و پویایی به معنای حرکت طبق بصیرت و آگاهی و بهره‌گیری از آموزه‌های دینی است.

وی عملکرد آموزش و پرورش املش را در سطح استان مطلوب خواند و متذکر شد: رتبه‌های خوب کنکور، شاخص‌های آموزشی و عملکردی و آماده‌سازی و نوسازی 14 مدرسه از نمونه‌های بارز آن است.

به گفته این مسئول، املش دارای 106 مدرسه فعال، حدود هفت هزار دانش‌آموز و 700 معلم است.

گفتنی است،‌ در مراسم مذکور از 54 معلم بازنشسته و 12 معلم نمونه املشی تجلیل شد.

انتهای پیام/84001/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول