اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن مهر اصفهان لحاظ شده است

استاندار اصفهان با اشاره به چالش‌های پیش روی استان اصفهان در مورد مصرف بهینه انرژی گفت: تمامی موارد بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن مهر لحاظ شده است.

بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن مهر اصفهان لحاظ شده است

استاندار اصفهان در حاشیه برگزاری همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی مصرف انرژی در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد کیفیت این نمایشگاه در اصفهان اظهار کرد: ما برای استفاده بهینه از انرژی تجدیدپذیر و رفع آلاینده‌ها این همایش را برگزار کردیم چرا که امروز نیز استان اصفهان با چنین چالشی روبه رو است.

وی افزود: چالش مبارزه با ریزگردها، مقابله با خشکسالی و تغییر اقلیم در دستور کار استانداری قرار گرفته است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: همه این موارد در راستای توجه به سلامت مردم مورد توجه قرار گرفته است و  باید همایشی‌هایی این چنین داشته باشیم که توسط دانشمندان عرضه و نکات همگانی و در نهایت راه برون رفت و پیشنهادات برای این منظور به ارگان‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: آنچه به عنوان نمایشگاه در همین راستا معرفی شده است ابزارها و سازوکارهایی است که برای شهرسازی مناطق مسکونی فعالیت و با تکنولوژی جدید لحاظ می‌شود.

ذاکر اصفهانی گفت: چنانکه در مسکن مهر و نیز همه بخش‌های مرتبط تلاش برای این موارد می‌شود و استفاده از پنجره دو جداره و دیوارهای مقاوم به صورت دستورالعمل اجرایی شده است.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول