اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

ذخیره‌سازی 990 تن برنج وارداتی در انبارهای غله

فرماندار اردبیل از ذخیره‌سازی 990 تن برنج وارداتی در انبارهای اداره غله اردبیل خبر داد.

ذخیره‌سازی 990 تن برنج وارداتی در انبارهای غله

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در بازدید از مراکز ذخیره‌سازی گندم استان و انبار کالاهای اساسی اظهار داشت: 990 تن برنج وارداتی شامل برنج هندی و سفید در انبار کالاهای اساسی اداره کل غله استان موجود است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت و ابلاغ قیمت فروش از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران با هدف تنظیم بازار استان این برنج‌ها توزیع می‌شود.

فرماندار اردبیل به اهمیت برقراری تعادل و تعامل در عرضه و تقاضا به ویژه کالاهای اساسی و ضروری مردم اشاره کرد و یادآور شد: هر چند برخی‌ها در آستانه انتخابات درصدد شیطنت و افزایش‌ بی‌رویه قیمت‌ها هستند اما کنترل‌ها و نظارت‌ها به صورت دقیق و مشخص در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر با بیان اینکه در تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ کالاهای اساسی مردم طرح‌های نظارتی در مناسبت‌های پیش‌رو در دستور کار قرار گرفته است، گفت: انتظار می‌رود با همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه نظارتی و همچنین رسیدگی به تخلفات توسط سازمان تعزیرات بتوان جلوی برخی سوء استفاده‌ها را گرفت.

این مسئول همچنین با اشاره به اهمیت موضوع استراتژیک تولید و ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز و مصرفی استان، به همشهریان اطمینان داد که گندم‌های ذخیره‌سازی شده در سیلوها و انبارهای استان از سلامت و کیفیت مناسب برخوردار است.

فرماندار اردبیل افزود: گندم تولیدی در استان و گندم‌های موجود در انبار مکانیزه 20 هزار تنی و سیلوی عمودی اردبیل با ظرفیت 10 هزار تنی برای مصرف شهروندان ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود اذعان داشت: هیچ دغدغه‌ای در این زمینه برای تولید و پخت نان مرغوب وجود ندارد چرا که با تدابیر اداره کل غله در فصل برداشت محصول پیش‌بینی لازم برای خرید و ذخیره‌سازی نیز انجام شده است.

انتهای پیام/62007/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول