اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد

ضرورت آینده‌نگری در حوزه بهداشت و درمان

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ضرورت آینده‌نگری در حوزه بهداشت و درمان گفت: با روند کنونی بی‌اعتمادی عمومی توسعه خواهد یافت که تنها راه‌حل آن ساماندهی مدیریت کلان است.

ضرورت آینده‌نگری در حوزه بهداشت و درمان

میرهادی قره‌سیدرومیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: از متن قانون اساسی دور شده‌ایم و حتی می‌توان گفت فاصله گرفته‌ایم و یکی از نشانه‌های آن این بوده که در حوزه درمان ناامیدی رخنه کرده است.

وی اضافه کرد: در موقعیت کنونی نه تنها اجرایی شدن قوانین اصیل و ناب که برای تهیه آنها رنج و مشقت‌ها کشیده شده، عملی نشده بلکه قانونگذاری‌های غلط، این قوانین اولیه را زیر سئوال برده است.

قره‌سیدرومیانی، از چشم‌انداز 20 ساله که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده به عنوان نمونه یاد کرد و گفت: با اجرایی شدن این اصل تمام نیازها رفع شده و جایگاه قدرتمند ایران در منطقه و دنیا تثبیت می‌شود در حالی‌که اجرایی شدن آن به کندی و سهولت انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت آینده‌نگری در حوزه بهداشت و درمان گفت: با روند کنونی، بی‌اعتمادی عمومی توسعه خواهد یافت که تنها راه‌حل آن ساماندهی مدیریت کلان در این حوزه است.

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: نباید سیستم به افراد وابسته باشند به طوری‌که با رفتن آنها شاهد تحولات شگرف باشیم و تمام برنامه‌های آنها لغو شده و برنامه‌های جدید جایگزین شود، این پروسه تکراری هم سیستم را متضرر می‌کند و هم هزینه مالی سنگینی را به سیستم تحمیل می‌نماید.

 وی افزود: معضلات با ارتباطات حل نمی‌شود بلکه باید تغییرات اساسی و کلان را در ساختارهای نهادی کشور از جمله بخش بهداشت و درمان به وجود آورد تا این سیستم بیمار را برای همیشه درمان کرد.

انتهای پیام/60002/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول